Onkohan tämä aihe edistynyt kenenkään jatkotutkimuksissa ?
Kun en ihan tarkkaan ulkoa rakennetta muistanut, kurkistin sen konehuoneen puolella olevan mutterin ja lätkän alle. Siitähän ei varsinaisesti viisaammaksi tullut, mutta sen laakerin reunassa on konehuoneen puolella semmoinen pieni ~5 korkea muovinen kaulus ylöspäin jollakin 0,5 mm välyksellä ja tuo rako on juuri se mistä se "pyörii" kun rattia kääntää. Muovi antoi hyvin periksi injektioneulalle ja sinne voi helposti tyrkätä öljyä eli mitään ei tarvinnut avata. Mihinkähän se mahtoi valua jos ei laakeriin?
Suoraan jouselle muotoillun kumilätkän päälle se ei voi valua, koska se boorattu silmä on korkeammalla ja lokasuojan päällekään se ei valunut. Laakerin läpi se tietty voisi valua sen kumilätkän päälle ja se kumi ei ehkä hyvää tykkää öljystä mutta silloinhan se laakeri tulisi rasvatuksi.