Täähän vaikuttaa mielenkiintoselle projektille

Eli oikeestaan puran tuon jakopään noin kokonaisuudessaan - no siitä se lähtee meikäläisen ensimmäinen jakopääremppa. Tarvittavat osat siis:
- jakohihna
- nokka-, apu-, ja kampiakselin stefat
- tuo mainittu laipan tiiviste (mistä semmonen vai pitääkö tehdä ite?)
- vesipumpun hihna (koska hihnapyörälle on öljyä valutellut)
Kysymyksiä:
- kun vaihtaa tuota laipan tiivistettä, niin pitääkö öljyt laskee sitä ennen pihalle?
- tarviiko mitään perushylsysatsista poikkeavia työkaluja (kuten pitkät hylsyt vaikka 16mm tms)?
- autoni on automaatti, riittääkö P-asento varmistamaan sen, että kampiakseli on ja pysyy paikallaan?
- voiko kampiakselin tarvittaessa lukita pultilla vai onko ainoa vaihtoehto startti pois ja iso ruuvari hammaskehälle?
- saako nokka-akselin lukittua / tarviiko sitä lukita hihnapyöriä irroitettaessa?
- kannattaako hihnapyörien kiinnitysmutterit löysätä jo ennen hihnan poistamista?