Mulla seurasi myös nokka-akselin stefan vaihdosta entistä pahempi öljynvalskaus, helpottavaa lukea etten ole ainut. Eroa vanhaan on kuitenkin se, että ennen öljy valui vain koneen päätyä pitkin vesipumpun päälle, kun taas nyt öljyä tippuu myös pakosarjan päälle. Kuva:

Myös vesipumpulle tihkuu "hieman":

Voiko öljy valua tuohon pakosarjalle stefalta tai laakeripukilta, vai valskaako venttiilikopan tiiviste? Nokassa oli jonkin verran kulumajälkeä, ja uusi nokka on jo hommattuna (kun vaan jaksais vaihtaa).
Tästä kuvasta tuli mieleen että itse painoin muistaakseni stefan paljon syvemmälle. Voiko sen pistää liian pohjaan?
Voiko yksittäisen pukin avata ja sulkea tuosta vaan, ettei tartte muita ajatella sen kummemmin?
Tämä kiinnostais myös mua. Muistan lukeneeni että päädymmäiset pukit uskaltaisi avata ilman muiden löysäämistä. Jos hakis tiivisteliimaa ja koittais laittaa sitä hieman venakopan tiivisteeseen ja tohon pukkiin...
Kone b230ft ja kilsoja 500tkm.