Joo eli kohtapuolin pitäs käydä ostaa kaverilta volvo 244 gl. vm.79.
Ei oo leimassa ja vikoja löytyy muttei siinä oo hinnankiroustakaan.
Eli 1 vika on se että valot ovat totaalisesti sekasin.
Eli aina kun auto ei käy niin pitää ottaa akun kengät irti koska mittarivalot palaa kokoajan, oikeastaan vaan pari varotusvaloa koska muut valot mittaristossa ei toimi. Takana ei pala kaikki valot mutta se ei luultavasti liity tähän koska polttimot luultavasti palanu. Vilkut toimii kaikki ja parkit pelaa kuten kuuluukin mutta etuvalot ei toimi, kone tilassa johdot sulanu ja kaveria edellinen omistaja ei kai tiennyt mitä teki. Sulakkeesta en vielä tiedä mutta lähipäivinä käyn autoa taas tutkimassa. Eli uudet johdot pitäs vetää ym. liittimet ja härpäkkeet.
Eli uutta johtoa ku ostan niin kuinka vahva tekosta kaapelia otan? Katoin biltemasta kaapelia ja sielä ois esim. tätä... (Musta kaapeli, kaapeliala= 1,5 neliömilliä ja enimmäis "virtamäärä?" 15 A) käykö tuo vai onko liian heikkoa/kovaa kamaa?
Ja mitä voi seurata jos on liian kovaa kaapelia? eikös sulake anna periksi, mutta en tiedä onko siinä sulake ohitettu vai ollu tyyliin rautanaula varokkeen tilalla! Pelkään että palaa vielä koko paska ku alan höyryymään sen kanssa!

Neuvokaa niin ei tarvii arvaamalla johtoja ostaa.
