Itse olen suunnitellut kans nuita 240:n iskareita 740:n keulille. Kuinka paljon nuo on lyhyemmät verrattuna vakioihin? Mulla on jo iskarit pohjassa koska tuli laikalla leikittyä..
Ja laitatkos kuvia mimmonen operaatio tuo on?
Edit: Kattelin tuossa sun profiilia ja näyttäs tutun näkönen volvo olevan.. Pitänee tulla jokupäivä juttusille 
Helppo operaatio oli, eli löysäsin iskarin ylämutteria kiekan (24mm lista ja jakoavain), irroitin iskarin kaksi yläpään mutteria(17mm hylsä) ja väänsin iskarit kaaren ulkopuolelle irroittamatta mitään muuta, purkasin rojut pois, jonka jälkeen sai tapella noiden vanhojen iskarin patruunoiden kiristyslevyjen kanssa. Paljon lämpöä isolla toholla ja putkipihdit metrin jatkovarrella niin aukesivat. Uudet rojut sisään w/ 3.5 kiekkaa v6/diesel lesjöä ja rojut kiinni.
Nyt on todella jämäkkä ja samalla leppoinen ajettava, eikä noussutkaan kun ehkä sentin tai kaksi, ajankanssa lässähtää kunhan jouset sisäänajautuu.