Paljon kiitoksia vastauksista auttavat paljon.
Pitkän pohdinnan jälkeen jätin tuon 19T nyt sivulle, ja tilalle se perus mikä ärräläisessä on vakiona, koska
-halvempi
-suuttimet menis vaihtoon
-Käy suoraan kiinni heittämällä ei tarvi kikkailla yhtään mitään
-ärräläisen ahtimella ulossaatava teho aivan riittävä meikäläiselle
Täytyy tosiaan esittää niinkin hölmö kysymys, että missä tämä hukkaportin säätö tarkalleen on? Jos se on kiristetty, mihin se kannattaisi säätää nyt sitten? Ja miten tuo kalvo tarkistetaan, sen taitaa nähdä kyllä silmällä jos se on paskana mutta missä se on tarkalleen

Tulpat menee vaihtoon koska ei tietoa millon vaihdettu viimeeksi.
Ja alkuperäiset volvon tulpat varmaan suoraan volvota, maksaa varmasti maltaita

Missä kannattaisi säädättää tuo auto uudella turbolla? Muita / parempia vaihtoehtoja kuin Harinen?
EDIT: 500e makso postikuluineen täysin uusi TD04HL 16T ahdin. Ei paha?