Vuosimallissa -11 vakiona 205hv/420Nm eli ensimmäinen tuplaturboversio (D5244T10), Polestarilla saadaan 225hv/460Nm: http://www.polestar.se/fi-fi/mallit/xc60-d5-awd-automatic-2011/
Hieman paremmin osaa käyttää alavääntöä, mutta edelleen pikkuvaihteilla ja pikkunopeuksissa luistattaa mielestäni vähän liikaa, siis ripeämmissä kiihdytyksissä.
Niin sulla on noin tuore versio ja tuolla tehokkaammalla koneella, niin tuo viritys ei niinkään tunnu persuksessa, kuin mulla

Mulla kato on vaan tuollainen vanha Xc60, missä oli 163hevosta ja vääntö vaatimattomat 340nm

Tuon vajaan tehon innoittamana käytin tasan viikko sitten autoani tuolla Tampereella Optimoiautosi kaveri luona ja sinne laitettiin mun toivomuksesta sellainen "välimallin"softa, jonka pitäisi optimoida myös tuota kulutusta, eikä kaikkia tehoja/vääntöjä otetta irti autosta!
Nyt pitäisi olla likemmäksi 230hv/465nm!
Eli samoissa lukemissa sun pirssin kanssa.
Oletko mittaillut esim 80-120km/h mihin aikaan menee?