Autodiagnoosi  Carcom Oy

740 TIC -88 (B200ET+M46->B230ET+M90)

  • 215 Vastauksia
  • 75593 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa adrock

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1457
    • That´s me!
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46)
« Vastaus #75 : 19.07.2012, 19:41:26 »
Kadun komein auto  ;)

no on.
ei ole koskaan 700-sedanit lämmittänyt, mutta....  S*

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46)
« Vastaus #76 : 19.07.2012, 21:49:39 »
Tuutko muuten tällä jurvaan ?  :P
P.S : J_Lanttolallahan olis koko add-on sarja myynnissä  ;) ( mukaan lukien takahelma)
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa Okko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 861
  • Turbo ja Takaveto
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46)
« Vastaus #77 : 19.07.2012, 21:57:23 »
Tuutko muuten tällä jurvaan ?  :P
P.S : J_Lanttolallahan olis koko add-on sarja myynnissä  ;) ( mukaan lukien takahelma)

Tullaan vissiin Acke:n 940:pillä. Jos ens kesänä sais auton siihen kuntoon et vois lähteä kesämiittiin tällä.
Niin olis joo, mut ei olis tarvetta kuin pelkälle takahelmalle.

2x740, 240, 2x9-5, 9-3, 900

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46)
« Vastaus #78 : 19.07.2012, 22:17:03 »
Tullaan vissiin Acke:n 940:pillä.

enhä mä ny herranjestas sen vieree kehtaa parkkeerata... Sehän ajaa jollain "thyi"  LH-jetronicilla   :2funny:
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa TPK1980

  • Hallituksen varajäsen - Pyykkääjä
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: -6034
  • RWGWGWARAHHHHWW RGGWRWRW
740 TIC -88 (B200ET+M46)
« Vastaus #79 : 19.07.2012, 22:36:50 »
Tullaan vissiin Acke:n 940:pillä.
Sehän in ihan liian helppo päänahka radalla. Susta olis ollut vastustakin ;)
E36 320i Taxi -92 -> Clio II ph. 2 1.4-16v -04 -> Clio II RS172 Ph. Quick -01 -> Mustikka -02 -> C70 B5204FS+AW50-42 -99 -> Varsovan liiton Arkkupakastin -16
Viestit saattavat sisältää huomattavia määriä sarkasmia!

Poissa Okko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 861
  • Turbo ja Takaveto
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46)
« Vastaus #80 : 31.07.2012, 22:08:37 »
Tämmöset tuli noudettua tullipostista:



Jenkeistä ja hintaa tuli noin 160€ (sisältää postikulut ja tullimaksun ja tietysti itse osat). Viikonloppuna jos sais jenkkikeulan ruuvattua keulalle.

2x740, 240, 2x9-5, 9-3, 900

Niko_S

  • Vieras
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46)
« Vastaus #81 : 31.07.2012, 23:24:42 »
"Mistä näitä Jenkkikeuloja tulee?"  :D

Ei, vaan hyvä vaan että usa-look seiskoja tulee lisää. Omaan silmään tuo jenkki-keula näyttää jotenkin paremmalta, ja maskuliinisemmalta, vaikkei nuissa vakio tiilikeulissakaan mitään vikaa ole, koska "vanha" Volvo on aina se oikea  :) (enkä nyt tosiaankaan pilkkaa uudempien Volvojen omistajia, vaan itse tykkään noista kantikkaista, koska niissä on nostalgiaa ja niitä pystyy vielä itse kaikilta osin räpläämään - niin ja takaveto)   :)

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46)
« Vastaus #82 : 01.08.2012, 03:13:21 »
Tämmöset tuli noudettua tullipostista:

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Ens miittiin jenkkikeula ruuvattu keulalle.

Luin rivien välistä  O0
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa Okko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 861
  • Turbo ja Takaveto
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46)
« Vastaus #83 : 05.08.2012, 20:57:05 »
Viikonlopun aikana vaihdoin raidetangon sisäpäät molemmille puolille ja ulkopään kuskin puolelle (apukuskin puoli vaihdettu 3vko sitten). Jarrulevyt vaihdoin eteen, kun tuntui motonetin levyt olevan kierot mutta eivät nämä nykyiset tunnu olevan sen paremmat (Biltemasta ostetut ilmeisesti). Täytyy vissiin jossain vaiheessa tilata Brembon levyt tai muut laadukkaammat niin ei pitäisi olla kierot. Ja sitten se tärkein, eli jenkkikeula tuli asennettua. Pari huonoa kuvaa:





 8)

2x740, 240, 2x9-5, 9-3, 900

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3473
  • TDI:tä etu ja takavetosena....
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46)
« Vastaus #84 : 05.08.2012, 21:05:21 »
ootko itse tummentanut nuo umpiot vai oletko ostanut nuo valmiilla tummennuksilla ?
Itse etsiskelin mutta kukaan ei ebayssa halunnut suomeen lähettää kyseisiä tummia umpioita  :-\

E: Helkkarin komea tuo keula noilla tummilla umpiolla  :P
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

Poissa Okko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 861
  • Turbo ja Takaveto
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46)
« Vastaus #85 : 05.08.2012, 21:06:34 »
ootko itse tummentanut nuo umpiot vai oletko ostanut nuo valmiilla tummennuksilla ?
Itse etsiskelin mutta kukaan ei ebayssa halunnut suomeen lähettää kyseisiä tummia umpioita  :-\

Lamin-x gunsmoke kalvolla tummennettu.

2x740, 240, 2x9-5, 9-3, 900

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3473
  • TDI:tä etu ja takavetosena....
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46)
« Vastaus #86 : 05.08.2012, 21:07:35 »
Lamin-x gunsmoke kalvolla tummennettu.
Ok, pitänee laittaa harkintaan jaksaako ruveta itseltä tummentelemaan  :P
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

Poissa Okko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 861
  • Turbo ja Takaveto
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46)
« Vastaus #87 : 05.08.2012, 21:09:09 »
Ok, pitänee laittaa harkintaan jaksaako ruveta itseltä tummentelemaan  :P

Nuo on helpot tummentaa kun umpiot on niin pienet ja kehykset millä umpiot pysyy paikallaan peittää pahimmat leikkuuvirheet  :)

2x740, 240, 2x9-5, 9-3, 900

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3473
  • TDI:tä etu ja takavetosena....
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46)
« Vastaus #88 : 05.08.2012, 21:12:44 »
Nuo on helpot tummentaa kun umpiot on niin pienet ja kehykset millä umpiot pysyy paikallaan peittää pahimmat leikkuuvirheet  :)
Sepä se, tosin miettinyt saisiko noita parkkeja ja vilkkuja mitenkään järkevästi tummennettua nätisti.
Mikään tummennus spray ei tule kysymykseen  *tumppuun->
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4113
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46)
« Vastaus #89 : 05.08.2012, 21:13:57 »
Onko etualatukivarren ne pitkittäispuslat missä kunnossa, täryyttää nimittäin kun ois levy kiero niin jarrutuksessa jos puslat väljät.

 

KL-varaosat  Race.fi