0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Juu mulla näyttää tietokone melkein litran liika vähän. Meinasin että jos oot mitannu.
Tuosta kulutuksesta, itsellä näyttää maantiellä noin 5L Sitten sekalaisessa ajossa viimekertanen tankki kerto karua totuutta, 6.8L seka ajossa motaria, kaupunkia ja hiekkatietä sekä joutokäyntiä paljon.
Pitää joskus koittaa ynnäillä... Mulla on vaan helvetin huono laskupää
Tai jos omistaa anroidi puhelimen, ni laittaa tankroid ohjelman.Tankatessa vaan syöttää summan, mittarilukeman ja litramäärän.Saapi sitte netistä katella paljoko on millonki menny, ja kauhistella kui paljo per kilometri se tuo autoilu kustantaa.
Joskus oon jonkun kaavan kuullu millä se laskettais, on vaan sama pää kesät, talvet niin ei millään muistu mieleen...
Litrat/kilometrit x 100.
Kävin aamulla töihin mennessä jättämässä Volvon isäukon työpaikalle öljynvaihtoon. Nyt on uudet öljyt ja suodatin sekä uudet takajarrupalat. Etupaloja ei vielä vaihdettu ku menee kuulemma levyt kohta vaihtoon... En oo muuten varma mitkä öljyt laittovat Mobilia kuitenkin, selvinnee tarkemmin ku käyn maksamassa. Kilometrejä mittarissa 382.918km.
Arvaus, Delvacia kipattu koneeseen.
Sen verran tiiän ettei se delvacia ollu Joku roti sentään... Oiskohan se isäukko jostain mobil 3000 tms öljystä puhunu...