Kysynpä tässä topikissa, vaikka vastauksen arvata saattaa... 
Tuo käyttö 240 laiskahkolla b200k koneella tarvitsisi sen 15-20hv lisää, ettei ohituksissa tarvitsisi kylmä hiki otsalla pyristellä. Tähän kikottimeen en suuria aio panostaa, mutta sähköflekti tulee kyllä ja nurkissa lojuu marteliuksen pakosarja, jonka voisi parin lisähevosen toivossa pultata paikalleen.
Vauhtipyörän aion vaihtaa kevyemmäksi, kun alkaa kytkin olla lopussa eli samallahan se hoituu, kun laatikko on avattava. Mikä sinne kannattaa sujauttaa?
Tuleeko muuta mieleen guruille? Hyvä nokkavaihtoehto yms.
Vastaukseksi ei mielellään: Nakkaa sillä nykyisellä moottorillasi vesilintua. Kiitos.
Itseltä löytyy kyseinen motti ja useampiakin ollu enkä yhtään tunne jotta vesilintua pitäisi nakata mutta asiaan
Nokkahan se kannattaa ehdottomasti vaihtaa M taitaa vakiona olla. v,vx3 tai D miks ei jyrkempikin
Kansihan se kannattaa samalla käyttää auki jos sattuu olemaan puolituttu joka tekee puoli ilman
Laskea se 1mm ainakin imu ja pakokanavat vähintään siistiä. mielellään avartaa
Peltisarja on hyvä siihen jatkoksi isompaa hormia ainakin taka akselille ast,i vaikka moni sanoo että vakiokin putki riittäs, mutta nälkä kasvaa syödessä
Kaasari vaihtoon esim: weber dgv tilalle tai joku muu jos oikein haluaa hipostella tuplat

Kertokaas enempi kokemuksia noista korvauskaasuttimista kellä on niistä kokemuksia. Itseä kiinnostaisi
Kierrosten rajotinta jos halutaan nostaa, oikeestaan poistaa niin vanhan mallinen pyöriä
Littuhan näissä taitaa vaikiona vauhtipyöränä olla en tiedä onko 5v laatikoissa potta. Littu on kevyämpi jokatapauksessa toki tuostakin voi koneistaa muutaman kilosen pois.
Samaan rahaan sitä sitten laittaa turbon kytkimen niin eipähän luista (aavistuksen jäykempi)
Rahaahan tähän on jo mennyt sen verran että moni sanoopi vaihda mottia ja turbota

Pitää olla sitä tekemisen iloa ja omaan käyttötarkoitukseen, haluihin yms oleva mylly
