Mullakin on katalysaattorin suojakuori melkoisessa ruosteessa ja piti melkoista pärinää. Puristelin sitä tiukemmalle papukaijapihdeillä, sen mitä ruosteinen pelti antoi mahdollisuuksia. Nyt ei rämise, mutta jatkossa siitä pitää varmaankin kuoria se suojapelti pois.
Itse otin pois sen lämpösuojapellin vm. 1993 945:sta pari vuotta sitten . Se on ikäänkuin kotelo, joka on katalysaattorista moottoriin päin jossain etuputkessa, muistaakseni haarakohdassa. Seurauksena on, että nyt jo 9 v vanha pohjan massaus alkaa haista, kun putki kuumentaa herkemmin pohjaa. Voisiko pellin tarkoituksena olisi myös estää heinikon syttyminen tuleen jos sellaiseen paikkaan ajaa?
Hintaa uudelle Biliassa olisi n. 180 euroa (!), mutta sitä ei ollut saatavana enää. Enpä olisi ostanutkaan. Kai sen olisi voinut hitsaamalla parannella niin että ei rämise.