Molemmissa merkeissä on suorat avaimet, voi saada säädettyä jos itse veistelee avaimesta sen muotoisen että pääsee sinne kuppiin käsiksi. Volvosta en enää muista, mutta Skodassa piti aina ottaa takatukivarsi pyörän päästä irti akselirakenteen takia. Mites mahtuuko sinne jousipuristinta että sais kevennettyä säädön ajaksi? ... vaikka varmaan yks lysti jos rensselit on menossa vaihtoon kuitenkin...
Tuossa mun entisessä oli perus 225/40 fillarit, vanteet 7,5x18 et45.
Joo, eiköhän se onnistu normiavaimellakin tosiaan jos säätöalusta on löysä. Niinkuin nytkin edessä on. Ja jonkun näköinen jousipuristin kyllä tosiaan mahtuu.
Mutta tosiaan menin jo tuossa aamulla ja tilailin tuolta Race.fi:stä tuon D2-sarjan. Turhaan tuon Ta-Tecnixin kanssa pelleillä. Ja täytyy kyllä kehua tuota
www.race.fi henkilökuntaa. Hyviä ohjeita tuli, ja nopeat vastaukset. Joten kiitoksia sinne päin.

Onkohan tuossa lipsahtanut väärät jouset pakettiin mukaan? Tuosta kuvasta kun katsoo niin se on jousi joka pohjaa, ja sitä se ei saa kyllä tehdä vaikka ite iskari pohjais. Jos siellä on nyt liika löysät jouset niin olet joutunut kirimään ne liian tiukalle ja siksi ite jousesta loppuu liikevara.
Tuosta sitten tiiä voisko alla väärät tosiaan edessä? Koitan huomenna jos jaksaa, että nostan ihan tappiin tuon satsin, niin kattoa mitä sillon sanoo.
Mutta niin tosiaan on jo tuo D2:n tulillaa, ei jaksa pelleillä näitte halppisten kanssa.
