Vaaranhan on, että väärät öljyt eivät toimi tuon ohjaustehostimen pumpun kanssa. Tuo on kai jokin lamellipumppu, joten on aina mahdollista, että se rupeaa vuotamaan tai lakkaa pumppaamasta väärillä öljyillä. Itse vaihdoin omaani oikeat öljyt, ihan vain sen takia, että en halua ottaa riskiä että pumppu särkyy. Nesteiden vaihto on edullista verrattuna pumpun vaihtoon.
Vaihdon tein sillain, että imin säiliön tyhjäksi vanhasta öljystä. Sitten irroitin sen säiliön yläputken ja laitoin sen tyhjään kanisteriin. Tukin säiliön reiän jossa se letku oli ja täytin säiliön uudella nesteellä. Sitten kaverit käynnisti auton ja itse sitä mukaa kaadan säiliöön uutta ainetta. Se vajenee sitten aika nopeasti. Kun kanisteriin ei enää tullut likaista ja vanhaa öljyä, moottori sammuksiin, letku kiinni takaisin säiliöön ja öljyt maksimimerkkiin asti. Se yläletkun klemmari kannattaa/pitää vaihtaa samalla.