Vaihdettiin sitten kovalla rahalla, tosin pienellä alennuksella tulppien vaihdon kanssa.
Askiöljy oli mustaa eikä vaihto tullut yhtään liian aikaisin. Tämä siis 2007 vuosimallissa ja noin 67tkm ajettuna. Sekä ikä että kahdeksan sylinteriä + neliveto ovat rasittaneet öljyä. Asentaja suositteli jatkossa samaa vaihtoväliä kuin takseissa eli 60tkm. Öljyä meni reilut 10 litraa. Ei se huonosti vaihtanut mustallakaan öljyllä, mutta nyt ei käytännössä pysty huomaamaan kuin ykköseltä kakkoselle vaihdon (eikä sitäkään aina). Laatikko pelaa kuin unelma, risteyksestä kääntyessä voi lisätä tasaisesti kaasua ja poistua paikalta rivakkaasti ilman että tuntuu pienintäkään katkoa voimantuotossa

Tulpat olivat vielä suht. hyvän näköiset, ainoastaan pientä kärkivälin muutosta. No, tulipahan nekin vaihdettua niin ei tarvi noihin kahteen hommaan puuttua ainakaan seuraavaan neljään..viiteen vuoteen. *Koputtaa päätä*
Summa summarum: Kallista lystiä, mutta hieno lopputulos.