Jos välys tuntuu hammastangossa niin eihän se raidetangon vaihto auta...

No voihan sitä tankoa koittaa kiristää. Joku velho on sen tehnyt ilman että on täysin irroittanut autosta... Onnistuu niinkin, pudottaa tankoa vain vähän alaspäin.
Itse oon pudottanut tangon pois, ei oo hirveä työ. Rattiakselin nivel löysälle ja öljyputkien banjot auki(astia alle), raidepäät irti tolpista.
Sitten vaan ne kiinnityspultit auki apurungosta ja tanko alas. Kannattaa vaikka jumittaa ratti paikalleen jollain niin ei tarvii asentaessa hakea asentoa niin paljoa, tai sitten vaan pitää sen suorassa.
Tuon voi tehdä auton ollessa vaikka pyörillään, tai sitten rampeilla, ei ne pyörät mihkään vinksahda.
Siinä hammastangossa on rattiakselin kohdalla sellainen muovimutteri jota voi sopivalla työkalulla, vaikka kärkipihtejä apuna käyttäen kiristää. Häviää ne turhat klopinat aika hyvin.
Varo ettet kiristä liikaa, ohjaus ei palauta.
Sitten vaan tanko takasin, tehostimeen uudet öljyt ja ilmaus.
Öljyä kannattaa laittaa säiliö täyteen ja sitten käynnistää auto, saatat nopsana ehtiä lisäämään öljyä ennen kuin horasee taas ilmaa.
Ilmaus tehdään kääntelemällä ohjausta hitaasti reunasta reunaan moottorin käydessä, mieluiten etupyörät ilmassa, olen itse toki tehnyt tuon pyörät maassakin liukkaalla alustalla(lumi,sora...).
Homman kustannukset ovat itse tehtynä 1 puteli atf:ää.