0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Mihin muuten olette kiinnittäneet sisätilanlämppärinne? Omaan V70 vm -04 en ole vielä oikein järkevää paikkaa keksinyt kun hansikaslokeron luukku avautuu juuri pahimmoileen niin, että siihen keskikonsolin kylkeenkään ei oikein saa.
Mä ostin Defan lämppärin Jyväskylän Biltemasta ja samalla sellasen raudan jolla lämppärin saa lattialle ja suuntasin sen ylöspäin. vähän sitä telinettä modaamalla sain puhalluksen ylä suuntaan. Ja auto on S60 -91
Sulla on kait se vanha "kunnollinen" Defan malli? Auton vm. lienee -01?
Jees, isokokoinen Defa ja auto on tosiaan -01
Näin se homma etenee Mä luotan tuohon taivaanrannassa pilkottavaan lämmittimeen lopputalven/kevään, ensi syksynä täytyy varmaan ruuvailla vastaavanlainen pömpeli kajuuttaan.
Siinä keskikonsolin kyljessä just roikkuu kelvoton Defa Termini.
Tuon kun olisi ostaessa arvannut miten kelvoton toi osaa olla. Nyt ei kehtaa ottaa sitä kiinnikettäkään irti konsolin kyljestä kun jää sitten rumat reiät siihen!
Minkä kokoinen termini siellä roikkuu
Vanha ketju, mutta kirjoittelen silti..Pitäisi ostaa V50 sisätilalämmitin ja tämmöistä olen katsellut:http://www.tarvikkeet.fi/tuote/3205/sisatilalammittimet/sisatilanlammitin-1800_1100w-slimOnko kokemusta tuommoisesta? Ja kun en halua porata sitä kiinikettä autoon (Defa), niin tuollainen teline on näköjään ainoa vaihtoehto. Tuo teline kieltämättä näyttää aika heiveröiselle, mutta kaippa se siellä pystyssä pysyy.