Hmm...
Miten tuo LH:n lambda säätö toimii? Kytkeekö se sitä pois käytöstä kierrosten tai kuormituksen mukaan?
Kone kylmänä ei korjata, mutta muulloin en ole huomannut, että tuo putoaisi pois lainkaan (B230F, -561).
ECU ei tiedä lambda-arvosta yhtikäs mitään. Siellä piirilevyllä on joku lutikka (komparaattori tai whåt ever), joka tulkitsee lambdaa ja ulos tulee vain tieto onko laihalla tai rikkaalla. Eli joko ajetaan +-14.7:1 seoksella tai sitten lambda on kokonaan poissa pelistä.
Onko noissa FT:n ja F:n purkeissa mitään fyysisiä eroja,eli voiko tuohon F:n boxiin laittaa FT:n lastun?
Näissä on kaikenlaista toimintoa ympätty mukaan vuosien saatossa. Lastu ja fyysillinen boksi ei välttämättä toimi yhteen, mutta jos on samaa sarjaa, niin voisi toimiakin. Riittääkö boksin numero sukulaisuuden toteamiseen esim. 560 ja 563 vs. 561?