RallyBaron  Samppasport

700 jousen ylälautasen laakerin erot. ja hankinta paikka ?

  • 8 Vastauksia
  • 2248 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

The moose

  • Vieras
nonni, mulla on sielläkin vikaa. mutta kumman ostan sen halvemman vai sen kalliimman yläpään laakerin.

motonet tarjoaa saab / volvo sopivaa mut siittähän on ollu puhetta et ei pelaa. mulla ehkä se nyt paikoillaan kelta harmaa värinen muovikiekko...  :buck2:

sit se kalliimpi miten se eroaa tuosta toisesta. onko paksumpi vai mitä hä ? mulla meinaan tuntuu käteen kun kääntää rattia ja pitää kättä siinä iskarin mutterin puslan päällä et yrittää vääntää siittä ja kun mutterin löysää pyörii mutteri siinä puslan päällä.

vai mistä ne laakerit ostaisi biltema? marmoritiski?

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4624
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
scantekin laakerit aivan perse..tä,älä niitä ainakaan,itse laitoin joskus ja kuukauden päästä vaihdettiin takuuseen ja sit päästiin jo kolme kuukautta ja taas hakemaan uusia!silloin oli jo vedetty ne pois myynnistä(fixus) ja sain taas uudet takuuseen mut oli toisen merkkiset ja sitten loppu se pelleily!semmonen mielikuva että ne skeidat oli just keltasia ja nää hyvät oisko ollu vaaleen vihreät jotain sinnepäin!
p.s tää scantekin laakeri jumitti jo asennusvaiheessa koska oli liian matala,kädessä pyöri hyvin mutta kun paikallaan ja jouset päästetty puristimista pois niin rutina ja pauke alkoi jo!
« Viimeksi muokattu: 05.06.2012, 17:17:17 kirjoittanut jen »
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

The moose

  • Vieras
motonet myy ainoastaan yhtä ja samaa laakeria, just kävin kattomassa. se kalliimpi paketti pitää sisällään sen lautasen joka pultataan lokariin. ja saman laakerin mitä irtosena.

silmämääräsesti se motonet laakeri on 4 mm paksumpi mitä se mikä mulla tuolla autos ny on.

pitää käydä oikein autovaraosa kaupassa kattomassa millasia niiden kuuluis olla.

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4624
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
aika paljon noita vaihdeltu,luulen et kaikki muut toimii paitsi edellä mainittu merkki,ainakaan ei ole tullut ongelmia vastaan kuin noiden kanssa,noissa riitti kun painoi kämmenien väliin laakerin ja pyöritti niin alkoi jo takertelemaan
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

EVO8

  • Vieras
Joskus aikoinaan tuli kokeiltua useammat eriväriset tarvikelaakerit ja lopulta joutui toteamaan että toimivat löytyy siniseltä.

The moose

  • Vieras
kuinkahan pahasti on nuo iskarit ottanu itteensä tuosta väärästä kohtaa kääntymisestä?? eilen toista iskaria painoin alaspäin yhdellä kädellä ja tyhjää kohtaa ei ollut mutta sisäänpäin painuessa jäykistyi, ylös nousi yhtä jäykkänä koko matkan.  :D

ne iskarit on kyb oranssit kaasut, ne nousee itekseen hiljakseen ylös.

voishan nekin vaihtaa samalla et ei sit viikonpäästä taas auki ja kaikki uusiks.

hevonen

  • Vieras
Avaa se vanha, putsaa ja voitele. :) Irtokuulat sitten...

Voihan se toki olla jo kulunutkin piloille. Tuota Volvo/Saab sopivaa en Volleen ainakaan saanut sopimaan millään.

The moose

  • Vieras
kokeilin rasvata ja putsata pariinkiin otteeseen ja kuivana koitin kans. ei ollu kivaa..  :idiot2:

motonetistä ei sitten saa tällähetkellä muita kun volvo / saab sopivaa laakeria.

The moose

  • Vieras
volvon tiskillä kysyin hintaa. 20€ kpl ja tilaamalla ruotsista. ei paha.

mulle tosin tulee käytetyt nyt alkuun.

 

Kulkukoira  Proturbo