Kirjotellaas tännekki foorumille taas pienen tauon jälkeen.
Topicin selasinki jo läpi muttei oikeen tullu silmään että miten kannattais tehä joten kysyn suoraan;
Kokoonpanoksi tulossa:
Alakertana b21a joka on turbotettu
Littupyörä yli kilon kevennettynä
Laatikko m46
Tehoista ja väännöistä en tiiä ko kone on vasta rakentumaisillaan, tavoitteena olis kuitenki että laatikko menis rikki ennen ko kytkin luistaa

Ja kysymys kuuluu että millä asetelmalla ja kytkinlevyllä saisin pidettyä luistamisen kurissa? Ja mielellään pidetään mielessä että rahalla sais isoa, kovaa ja hyvää, mutta budjetti pitäs ottaa huomioon

Tietty kaikki on yksilöllistä mutta jos mennään suuntaa antavien ja kokemusten perusteella ja sillä mietittäis toi kytkin niin vois tullakki jotain.
Ite oon tähän mennessä pähkäilly että ostasin Sachsin turboon tarkotetun kytkinsarjan (asetelma, levy, jne. jne.). Pitääkö tuolla levyllä vai pitääkö ostaa jo sintterilevy kaveriks?