Nyt on 2 kpl vakiokytkimiä katsottu D24 TDIC 740 vollen koneen perässä. Molemmat hajonnu 10tkm päästä asennuksesta, eli = alkaneet luistaa. Ilman luistatusta/kytkipommia ym. raiskausta. Normiajossa hajonneet. Teho tällä hetkellä 170hp/ nm kai ainakin 250. Nyt on pakko hommata se SRE-763 asetelma. Laatikko on nappivitonen. Eli jos hommaan tuon Sre:n asetelman, ostanko nyt samantien 4-lapaisen sintteri levyn? Kestääkö laatikko miten? Vakiomassalevy vai sintteri kun tehoa on tulossa aluksi n.250hp. Kiinnostas nyt saantien tehdä tuo silleen ettei tarvi taas jälleen 10tkm päästä olla repimässä laatikkoa irti ja ostamassa uutta kytkintä. Ja vakiopainelaakeri passaa kanssa tuon setin kanssa? Neuvoja kiitos!
Uusi tai uudenveroinen massalevy riittää kyllä aika pitkälle 763 sre:n kanssa. Veikkaisin että riittää sinne mihin m46 laatikkokin. Itselläni ei saatu penkissä tarkkoja lukuja väännöstä, mutta yli 420nm oli ainakin jossain kohti, ehkä enemmänkin, eikä mitään ongelmia. Oliskohan tuo joku 30tkm ollut mulla käytössä kuitenkin samalla kytkimellä ja samoilla säädöillä ja on edelleenkin. Hevosia vähän vajaa 270 koneelta tuossa autossa.
Painelaakeri passaa kyllä ihan suoraan. Itse jouduin jostain syystä laittamaan pikku prikan sen kytkinkäpälän nivelkuulan alle, kun meinasi mennä käpälän liikerata sen verran tiukille. Kannattaa mitata varuiksi se asetelman korkeus vakioon verrattuna vauhtipyörässä paikallaan.
Eli mun suositus SRE -763 vakiolevyllä
