Laitetaanpas tännekin toi uusi kulkupeli
Ostohetkellä

Tuli tuossa helmikuun lopussa mieleen että voisihan sitä ajella nelivetoisella autolla, jolloin Volvo ei ollu itseasiassa päällimmäisenä ajatuksena vaan enemmän Toyota Hilux tai vastaava. Nettiautossa tämä sitten tuli vastaan ja päätin mennä pelkälle koeajolle. Tämä koeajo lenkki Herttoniemessä osoittautui kohtuu isoksi virheeksi sillä pelkästä kattomisesta päädyttiin siihen etta V40 jää sinne käsirahaksi ja pienellä (lue:isolla) rahoituksella V70 kotiin. Ostohetkellä autossa oli 177tkm mittarissa ja tällä hetkellä 191tkm ja en ole vaihtoa katunut hetkeäkään. Hauska asia tässä kyseisessä volvossa on että se on ollut ennen Eastwayn omistuksessa Mato Valtosen työsuhdeautona.
Olin kuulemma todennut yhdelle kaverille että tämä on se auto mille ei tehdä yhtään mitään, olen joutunut katkerana syömään sanani ja nytten sunnitelmissa on pientä hommaa ei mitään suurta siksi täällä showroomissa kirjoittelen.
- R etupuskuri (asennettu, kiitoksia volverelle)
- R etu-umpiot
- R jarrut
- "Pienimuotoista" musiikkipuolen parannusta HU-650 ympärille
Seuraavana pientä kuvaa puskurin asennuksesta (auto ihan pirun paskanen kuvissa ja kännykällä otettu kuvat)
Puskurin purkamista

Vanha ja uusi vierekkäin

Sovittelua

Valmis paitsi listojen maalaus

Listat maalattuina

Ainoa ongelma mikä tuli vastaan oli Ardicin ja sumarin yhteentörmäys josta selvittiin yhden letkun vaihdolla ja sumarin polttimokannan käännöllä 180 astetta.