Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Koukun asennus 945

  • 3 Vastauksia
  • 1305 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2446
  • www.vrcf.fi
Koukun asennus 945
« : 16.06.2012, 21:51:30 »
Mulla on tuollainen taittuva koukku ja 945. Pitäisi asentaa yhteen. Kuinka paljon puskurin helmaa pitäisi leikata ja mihin se koukku tulee kiinni? Tarviiko porailla mitään?

1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa jose

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 213
  • www.vrcf.fi
Vs: Koukun asennus 945
« Vastaus #1 : 16.06.2012, 22:26:32 »
Ei tarvitse porata. Siellä palkeissa pohjassa on jengat pultteja varten. Koukkua
mallaamalla näet minkä verran pitää leikata. Normaalilla koukulla onnistuu noin
elikkä se on 1600kg mutta jos haluat koukun kantavuudeksi 1800 kg niin joudut
poraamaan pohjan lisävahvistuksille reikiä jos haluat lakien mukaisen koukun.

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2446
  • www.vrcf.fi
Vs: Koukun asennus 945
« Vastaus #2 : 16.06.2012, 22:35:21 »
Ok tänks.

Mun kortilla vedetään vaan 1450 kg kokonaispainoisia kärryjä joten ei tarvitse vahvistuksia.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3343
  • Boxy, but good
Vs: Koukun asennus 945
« Vastaus #3 : 17.06.2012, 23:14:19 »
Lyö kunnolla vaseliinia/öljytervaa kierteisiin ja palkkeihin asennuksen yhteydessä, ei ala mätimään....
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

 

Elekma  Autoracing