Autodiagnoosi  Carcom Oy

D5 viritysvinkkejä

  • 304 Vastauksia
  • 84946 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jp_olli

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 936
Vs: D5 viritysvinkkejä
« Vastaus #300 : 23.09.2019, 15:15:52 »
Noniin... viisi vuotta tämä D5 virittelyn keskeytyminen on ollut hampaankolossa.

Tallissa olisi nyt 2002 vuoden S60 D5 odottamassa rakentelua. Vanhat viritysvinkit hyödynnetään ja uusia julkistetaan sitä mukaa kun jotain keksii. Valmistumisaikaa ei ole määritelty. Hybridi on edelleen hyllyssä... :)
Optimointi referessit: Mercedes Benz ML 420CDI aut. 2006 400hv / 850Nm, Audi A6 3.0 Bi-TDI aut. 2012 400hv / 800Nm, Volvo V70 D5 man. 2001 xxxhv / xxxNm

www.sercap.fi

Poissa Masked Jackal

  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 842
  • www.vrcf.fi
Vs: D5 viritysvinkkejä
« Vastaus #301 : 26.09.2019, 17:32:36 »
Oletko miettinyt nokka-akseleita? Itselläni oli aikoinaan TDI:ssä R-Koneistuksen hioma keppi joka oli varsin mainio ominaisuuksiltaan. Kävi mielessä, että entäpä jos saman toimituksen teettäisi D5 nokille. Ei liene kellään kokemusta.

Noniin... viisi vuotta tämä D5 virittelyn keskeytyminen on ollut hampaankolossa.

Tallissa olisi nyt 2002 vuoden S60 D5 odottamassa rakentelua. Vanhat viritysvinkit hyödynnetään ja uusia julkistetaan sitä mukaa kun jotain keksii. Valmistumisaikaa ei ole määritelty. Hybridi on edelleen hyllyssä... :)
** Jos se ei heitä niin se nakkaa **

Poissa jp_olli

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 936
Vs: D5 viritysvinkkejä
« Vastaus #302 : 26.09.2019, 22:56:23 »
Oletko miettinyt nokka-akseleita? Itselläni oli aikoinaan TDI:ssä R-Koneistuksen hioma keppi joka oli varsin mainio ominaisuuksiltaan. Kävi mielessä, että entäpä jos saman toimituksen teettäisi D5 nokille. Ei liene kellään kokemusta.

Saadaan nokat tarvittaessa mitattua, kun tarkistetaan jousipaineiden riittävyyttä rajoittimen nostoa ajatellen. Kanavat ja venttiilit on suunnitelmissa käydä läpi samalla.

Tänään lähti 185hv version vauhtis ja kytkinpaketti tilaukseen. Quaife pitää myös hommata samaan jumppaan kun laatikko otetaan irti.

Sammutinläpän ajattelin rakentaa ihan varmuuden vuoksi jos ahdin sattuu joskus antautumaan. Kaikkea pientä on listalla.  ::)
Optimointi referessit: Mercedes Benz ML 420CDI aut. 2006 400hv / 850Nm, Audi A6 3.0 Bi-TDI aut. 2012 400hv / 800Nm, Volvo V70 D5 man. 2001 xxxhv / xxxNm

www.sercap.fi

Poissa Masked Jackal

  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 842
  • www.vrcf.fi
Vs: D5 viritysvinkkejä
« Vastaus #303 : 28.09.2019, 20:44:47 »
Kuulostaa mielenkiintoiselle projektille. Seurantaan.
** Jos se ei heitä niin se nakkaa **

Poissa jp_olli

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 936
Vs: D5 viritysvinkkejä
« Vastaus #304 : 09.10.2019, 09:43:19 »
Yksi palikka saapui jo.  :)


Optimointi referessit: Mercedes Benz ML 420CDI aut. 2006 400hv / 850Nm, Audi A6 3.0 Bi-TDI aut. 2012 400hv / 800Nm, Volvo V70 D5 man. 2001 xxxhv / xxxNm

www.sercap.fi

 

Autoracing  KL-varaosat