Ja taas meni 142:nen heittämällä läpi katsastuksesta, kuten se on mennyt koko historiansa aikana. Isäntä, joka tietää tuon auton historian uudesta asti, niin sanoi, että koskaan sitä ei ole tarvinut uusinta katsastaa ja sama perinne näyttää jatkuvan, vaikka on vaihtunut katsastuksessa käyttäjäkin

Pikku juttu mistä katsuri mainitti vain suullisesti, että tuo tankin puolella oleva bensaletkun kumipätkä olisi syytä vaihtaa. Mielenkiinnon vuoksi katottiin Vollen päästöarvot. Jos kaasarin neulaa säätäisi ylös, että häkäarvot saisi pienemmäksi, niin tuohan menisi kaasariautojen tiukimmistakin päästövaatimuksista läpi. Tyhjäkäynnillä HC oli noin 400 ja kierroksilla 240 luokkaa

Kone ilmeisesti polttaa hyvin, kun HC:t olivat noin pienet, vaikka häkä arvot 8