Ja pitääkö paikkasa ku katsuri sano et aina kun vaihtaa jouset niin ne pitäs periaatteessa muutos katsastaa??? En tiiä sit tarkottiko se et madalletut jouset? Mut se sano et aina ku jouset vaihdetaan
. Mulla oli rälläköity kiekka takajousista pois. Voihan se olla et tarkotti et aina ku laitetaan matalampaa jousta
Ja eka kuu oli ku sai viedä katastukseen
Joo, tosiaan on varmasti tarkoittanut inssi lyhkäsempää jousta, kun vakiosistahan ei leimalla napista.
Mie oon käyny kouvolan K1:llä kaikki volvoni näyttämässä ja pari muuta satunnaista... Ja menen myös ensi vuonna uudestaan. Yhdestäkään pikku viasta ei oo naristu vaan asiallisesti kerrottu että kannattaa tehdä jossain vaiheessa asialle jotain. Kuusankosken A-katsastukseen ja kuusankosken autokatsastukseen en enää mene. Siellä kyllä valitettiin kaikesta mahdollisesta.... 
Riippuu paljon tottakai myös asemasta, mutta isä on käynyt Lahden K1:llä, ja minä Porvoon sekä Mäntsälän K1:llä.
Kaikki autot hylättiin, kun oli reikiä (eli oikein), mutta palvelu sitten olikin kehnoa ja aina oli joku natsi katsastamassa...
Ovien alareunatkin koputeltiin jos oli pintaruostetta, turvävöitä revittiin, ja siitä valitettiin jos öljykorkin ympärillä oli vähän öljyä...