Kasassa on ja luovutettu takaisin omistajalle. Huolto-osineen koko hommaan meni rahaa himpun verran yli tasaraha. Neljä uutta venttiiliä ja muiden koneistus, ynnä varrentiivisteet, ynnä tason hionta 380 €, vieras työ maksaa!!!
Muut osat; jako- ja urahihna, jakohihnan rullat, jakohihnan ala muovitaustasuojus, vesipumppu, öljy- ja ilmansuodatin, öljyt, tulpat, jakajan kansi ja pyörrin, etujarruletkut, käsijarrukengät, termari, jarru- ja jäähdytin G12-neste,volvo-liima ja tiivisteet. Niihin se loppu tasarahasta upposi.
Samalla siis tuli tehtyä huoltoa.
Volle lähti heti käyntiin. Nyt koeajossa, jos jotain ilmenisi. Yhtään osaa tai ruuvia ei jäänyt yli. Saavutus sekin.
Kuvittelin hommaaa paljon monimutkaisemmaksi, mutta helppohan se lopulta oli.
Jakopään rattaiden ajoitusta olen tuossa miettinyt.
Nehän oli irti. Ohjetta ajoitukseen en ole mistään löytänyt. Käy ja kulkee. Kortti olis ehkä pois, jos mutteriajolla olisi...
Aavistuksen nyki vitosella kiihdyttäessä reippaammassa nopeudessa. Täytyy tarkkailla, onko kyse sytytyksen kosteuskatkomisesta, bensan puutteesta vaiko vain jostain vesihelmestä jossain. Toki kaikki koloset puhdistettiin hyvin pesuaineellla ja p-pesurilla.
Varoen, mutta roiski se sittenkin....