Ne vaihteisto öljyt lienee vaihdettu ajallaan laatu/määräkin sopiva....Käynnistyvyyteen klassiset PNP-kytkin ilmanputsari jne.. tomaateista ei pahemmin kokemusta, tulpat,ja muut sytytysosat, moottorin lämpötilatunnistin siinä termostaattikopan kotelossa>jos käynnistyy lämpösenä kuitenkin voisko anturilla olla väärää tietoa=rikki tai tulpat/puristuspaineet? johdot pyörijä,jakajan kansi jne.. heikoss hapessa eikä sytytyskipinä riitä kylmäkännistykseen..

Tökkiikö myös ajon aikana? muutakin kuin vaihteet...syökö öljyä tai nestettä ja paljonkos ajokilometrejä mittarissa?
Polttoainepuolelta se polttoainepumpun rele,polttoainepumppu,bensanpaineet siitä jakotukin päästä kannattaa kosketella.....noin aluksi sittenhän vielä IMM-kaasuläpän ja huohottimen putsaus, jakopään asentotunnistin,kampiakselin asentotunnistin, ja lamda, sitten vasta ECU jos ei tokene ja 98 tankkiin...
Enyway sähkövika, kuten nykypeleissä yleensäkkin.....