KL-varaosat  Race.fi

Huono kylmäkäynnistys ja automaatin nuolivalo

  • 1 Vastauksia
  • 1794 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Vilperi38

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
Kaverin Volvo 850 vm 1992 automaattiaskilla olisi kaksi mielenkiintoista ongelmaa osaako joku auttaa? Auto ei
meinaa käynnistyä millään kylmänä ja sitten kun saa houkuteltua käyntiin motti on kuin zetorin jonka tuuppaa pakkasella
tulille.

Sitten toinen ongelma, automaattiaskilla ajettaessa D asennolla vilkuttelee nuolivaloja eikä luonnollisesti vaihda ylös!

Kiitos etukäteen vastauksista!

Poissa Koo Pee

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 214
  • www.vrcf.fi
Vs: Huono kylmäkäynnistys ja automaatin nuolivalo
« Vastaus #1 : 25.06.2012, 15:10:49 »
Ne vaihteisto öljyt lienee vaihdettu ajallaan laatu/määräkin sopiva....Käynnistyvyyteen klassiset PNP-kytkin ilmanputsari jne.. tomaateista ei pahemmin kokemusta, tulpat,ja muut sytytysosat, moottorin lämpötilatunnistin siinä termostaattikopan kotelossa>jos käynnistyy lämpösenä kuitenkin voisko anturilla olla väärää tietoa=rikki tai tulpat/puristuspaineet? johdot pyörijä,jakajan kansi jne.. heikoss  hapessa eikä sytytyskipinä riitä kylmäkännistykseen.. :P

Tökkiikö myös ajon aikana? muutakin kuin vaihteet...syökö öljyä tai nestettä ja paljonkos ajokilometrejä mittarissa?

Polttoainepuolelta se polttoainepumpun rele,polttoainepumppu,bensanpaineet siitä jakotukin päästä kannattaa kosketella.....noin aluksi sittenhän vielä IMM-kaasuläpän ja huohottimen putsaus, jakopään asentotunnistin,kampiakselin asentotunnistin, ja lamda, sitten vasta ECU jos ei tokene ja 98 tankkiin...
Enyway sähkövika, kuten nykypeleissä yleensäkkin.....

 

Samppasport  Futurez