Joo ei ole 240 juuri ollenkaan edennyt. Auto siirtynyt myös ulkomajoitukseen ja rakentelu tapahtuu jatkossa ulkosalla. Motivaatio tässä koko ajan kasvanut tasaisesti, joten jos sitä näinä kauniina kesäpäivinä saisi autoa eteenpäin pikkuhiljaa.

Talvella tuli luisupulkaksi ja väliaikaiseksi käyttikseksi haettua tollainen 940GL -94 B230F+M47 varusteina ei toimiva ilmastointi, sähköikkunat ja mustat nahkapenkit. Aika karussa kunnossa, mutta tähän asti liikuttanut eteenpäin ja taaksekkin, mutta viikko sitten ei enään käynnistynyt vaikka starttaa. Olen tässä nyt yrittänyt tutkia mistä johtuisi enkä vieläkään aivan varma ole mistä johtuu. Olen yrittänyt mittailla tuleeko pumpuille virtaa ja ainakaan auton alla olevalle pumpulle ei tule virtaa. Tankkipumpun johdoista osaan tulee virtaa, mutta kaksi neljästä taitaa ollakkin mittarille ja kaksi itse pumpulle. Veikkasin että paksummat johdot pinkki/punainen ja musta olisivat pumpun johtoja, mutta pumppu ei kyllä inahtanutkaan suoralla virralla näihin johtimiin. Pinkin ja mustan välillä ei siis ole jännitettä. Seuraavaksi varmaan otan tankkilaitteen irti ja kokeilen pumppua irrallaan suoralla virralla. Tämäkin olisi nyt miellyttävää saada liikkeelle niin voisi siirtyä 240 kimppuun. Pikahuolto ketjussa yritin hiukan kysellä jo neuvoa, en tiedä sitten oliko liian tyhmiä kysymyksiä

.
E:Ja vikahan ilmeni kun olin lähtenyt liikkeelle ja ajoin töyssyyn auto sammui, eikä lähtenyt enää käyntiin. N.5 min odottelun jälkeen lähti taas ja pääsin määränpäähän, mutta määränpäästä ei enää käynnistyny ollenkaan.
Laitetaan parit kuvat vielä miten yhteinen matka sujunut 940 kanssa.

Ojassa tuli kävästyä talvella kun hiukan lipesi lapasesta. Onneksi ei ollut kiviä jne. niin eipä hajonnut mitään.

Tuli myös 240 siirto hoidettua tolla farkulla ja ihan hyvin tuli perässä. Ainoo vaan että poliisisetä pysäytti ekan 500m ajon jälkeen... En kyllä seuraavalla kerralla lähde enään kyseisenlaista yhdistelmää ajamaan pelkästään B-kortilla vaikka ei seuraamuksia tullutkaan tällä kertaa.