Sulla on 1. pytyssä silloin huuhtelu ja imutahdin vaihto meneillää, kun jakaja lykkää sinne kipinää? Eli venttiilit auki kun kipinä tulee ja käynti tietysti aika heikkoa silloin.
Nosta jakaja ylös ja käännä kampiakselia 1 kierros ja laske jakaja takas paikalleen. 
Eikö tuokin oo helpompi kun nostaa jakajan irti, kääntää sen akselia puolikierrosta ja tipauttaa takaisin paikoilleen

Mutta nythän tuolle ei ole tarvetta kun auto kerran käy ja asteet näkyy lampulla.
Itse olen jokakerta jakopäätä laittaessa katsonut, että mihin pyörijän kärki osoittaa kun kampi ja nokka ovat merkeissään. Ei olisi ensimmäinen vinokone, jossa olisi jakopään merkkeihin laiton jälkeen jakaja pielessä. Niitä kun on moni ehtinyt rassaamaan niin jollakin on hihnan vaihdon yhteydessä apuakseli mennyt sivuun ja se on sitten korjattu nostamalla jakaja irti ja kääntälllä akselia (tai vaihtamalla tulpanjohtojen paikkoja) ja kun seuraava seppä remmiä vaihtaessa laittaa apuakselinkin kohdalleen niin se sitten ihmettelee kun jakajan on ihan missä sattuu

Ja omasta kokemuksesta voin sanoa, että välttämättä ei piisaa jakajalla säätövara jos apuakseli on pari-kolme hammasta pielessä. Kerran nostelin jakajan jokusen kerran pois paikoiltaan kun apuakseli oli sen kolme hammasta pielessä ja jakajalle ei millään saanut kunnolla säätövaroja. Aina piti vetää säätö aivan jompaankumpaan reunaan, että sai lähelle oikeeta. Lopulta sitten löysäsin jakoremmin ja laitoin apuakselinkin merkkiinsä niin sai jakajan säädönkin laittaa keskelle.