Noniin, lohkoon vaihdettu stefat ja öljypohjan tiiviste. Alkaa olla aika ottaa 242 jälleen talliin. Tällä viikolla lähtee vanha B19 ja tilalle tulee B230. Samalla puhaltelen irrotettuja etupeltejä ja jos hyvin käy, niin saan tehtyä ne pohjille.

Jos joku ihmettelee, miksi tämä on välillä kasassa ja taas puretaan, nooh siihen on muutama syy:
-Rahatilanne on melko ailahteleva opintojen vuoksi
-Talli on isännän ja siksi auton pitää olla ainakin rullaava melkein kokoajan.
-Rakentaja itse on melko haaveilija
Mutta mutta näilä mennään

Päivitellään kun tätä saadaan eteenpäin. Mielessä kävi myös että vaihtaisi mustan sisusta. Tosin puuttuu 2 ovisen mustat ovipahvit... kahdet beiget kyllä on
Tuli tosiaan viikonloppuna haettua tuo 240. Harmittavasti kolaroitu pahasti. Muuten kori kyllä paras mitä mulla on ollut. En tosin ole vaivautunut auton alle, mutta päällisin puolin ja kaarienkin perusteella todella tervekorinen.



Ei taida olla ihan 50km/h talvella ojaan, niinkuin oli kuulemman käynyt... Vänkärinpuolen etutolppa ainakin 10cm liikkunut.
Noo ompa täydellinen LH 240:iin, tosin ilman bokseja. Kyllähän sille käyttöä keksii aina.
Sunnuntai(rapulassa) tiskailin 242 (ehkä) tulevia neliölamppujen laseja ja putsailin heijastinpinnat. Tuli todella hyvät. Onkohan nappisilmiä jo liikaa?