joo sitä itekki oon arvellu mut tämä alkoi vasta sen jälkeen kun ahin kävi huollossa jossa vaihtovat pakopesän ja ilmeisesti samalla myös tekivät perus huollon.
Sulla on ahtoja noin... 1.5 vähintään... tuo 1.8 voi olla hyvin lähellä totuutta.
Eli sun ahdin on enne ollu aika "susi" sit sitten joku aiempi omistaja tai muu on hukkaportintankoa kiristäny aivan tappiin.
Ja nyt kun ahdin on kunnossa niin sen pitäis saada oikeaan pituuteen.
Eli magneetti ventiiliin sähköt irti, pidennä tankoa kunnes saat korkeintaan 0.45bar.
sitten ohjaus kiinni taas ja ahdot pitäisi olla kohdalla!
toinen vaihtoehto on että sun mag vent ilmaletkut on väärinpäin!
Eli se fima joka on tehnyt tuon huollon ja laittanu turbon paikalle on ollut aika vastuuton.
En vain suosittele vaan käsken sua pitämään ahdot valkoien alueen sisällä kunnes tuo on korjattu.
yks "pätkäisy" valkoisen alueen ulkopuolella ja kangen voi olla entisiä tai niitten laakerit.
toinen on että lastun /mot. ohjauksen bensakartta ei riitä, Eli kone käy laihalla ja sulla on pakokaasut jopa 1400 astetta, tälloin volyymia on paljon ja turbo kiihtyy entisestään ja turbo voi lämmöstä vaurioitua
Lämöt on tietysty koneen sisälläkin joten sekin on paha asia.
Eli hoida asia kuntoon.
voin vaikka auttaa jos olet jossan vaasan lähialueella!