Toi pyyhkijöiden kusipoika modaus on aika siisti
Jos lasia haluat säästää, niin tee joku viive vivustolle, eli ekaks tulis pikkusen nestettä lasille ennen ku sulat liikahtaa. Ei hiero sitä paskaa lasille sitä ekaa vetoa ylös asti
Miten toteutit ton suuttimien kiinnityksen tohon varteen?
Porasin sulan reunaan sopivat reiät. Toiseen päähän noin 3x4mm ja toiseen 3x6mm soikeat reiät. Jos nyt pakko on paljastaa, niin ne suuttimet on Renault Master pakettiautosta.
miten toi lasin kanssa tarviiko jättää yönyli jotain painamaan sitä ? onko tossa suutimessa joku valmis reikä että tulee sopivasti tököttiä vai sörkitkö mielen mukaan? oon vaan kuullu että ois olemassa semmonen "hahlo" siihen tuubiin että tulee kivasti tommonen railo ....toimiiko volvon litkut muuten hyvin
Ei tarvii jättää painumaan, vaan riittää, että asennusvaiheessa painaa lasin karmin reunassa olevia toppareita vasten. Lasin kumpaankin alakulmaan tuli sellainen 5-6mm paksu kaksipuolinen teippi, joka pitää lasin oikeassa paikassa siihen asti, kunnes liima kuivuu.
Liimasarjan mukana tuli sellainen valmis suutin, mutta se on mielestäni hieman turhan iso, joten leikkasin umpinaisesta suuttimesta Volvon ohjeiden mukaisesti 12x6mm kokoisen hahlon. Hauskaa sinäänsä, että kaikkiin Volvon laseihin kuuluu 6x12mm liimapalko, mutta alkuperäisen liimasarjan mukana tulee kuitenkin liian iso suutin

Mustakorkkinen pikkupurkki on pohjusteaine, joka laitetaan lasiin ja oranssikorkkinen aine laitetaan karmiin pehmittämään vanha liima, jotta tarttuvuus on taattua.
Itse liima on ihan hyvää. Se tuubi lämmitetään +80 asteiseksi siihen tarkoitetussa "uunissa" ja tuubin päähän laitetaan kuvissakin näkyvä "kovetinsäiliö", jolloin liimasta tulee kaksikomponenttista ja ohjeiden mukaan auto on ajokunnossa 3 tunnin kuluttua lasin liimaamisesta. Ilman lämmittämistä ja sitä kovetinta liima toimii ihan kuten mikä muukin liima, eli vaatii vähintään vuorokauden verran kuivumisaikaa.