Et kulmis miettiny kerralla laittaa V90 lookiks peliä?
Sehän on aina näissä se väistämätön evoluutioaskel

Se että AW30 muutaa näiden autojen käytöksen laiskaksi (oma ei tunnu siltä, edes melkeen 10v uudempaan sakuun verrattuna) johtuu siitä että se automaatti luistattaa niin maan pirusti. Etenkin jollain 3,54 perävälityksellä se on kyl sellanen mehunvatkain että ei tottakaan. Toi omassa oleva 4,10 perävälitys nyt tuo aikas hyvin "potkua" lisää. Mutta kuten sanottua nämä vaihdelootathan ovat antiikin aikaisia uusiin verrattuina.
Oma mielipide automaatista on, ettei sovi chevy vania pienempään ajoneuvoon, mutta tapansa kullakin.
Et ilmeisesti ole ajanut modernia "normaalia" (=momentinmuuntimella varustettua) automaattilaatikkoa, jossa vaihteita on 6-9, eikä luista kuten joku antiikinaikainen loota. Ja vie polttainetta vähemmän kun sama peli manuaalina. Täällä on liikaa old-school henkeä nyt.

Chevyvanit ovat dinosauriita, jäänteitä muinaisilta ajoilta, jolloin 2,5t painava auto sai viedä 20-30L/100km. Tänä päivänä sprinter nappaa alta 10L/100km sekalaisessa ajossa ja liikkuu liukkaammin automaattina tai manuaalina ja siinä on enemmän kuormauskapasiteettiä sekä tilallisesti että massallisesti.

Mun mielipide taas vanhoista vehkeistä on, että ne ei kuulu käyttöpeleihin, vaan museoon tms.
Ei herneitä, kullakin oikeus omaan mielipiteeseen eiks nii? 