Tuli tallissa vietettyä tunti jos toinenkin tuossa lauantaina ja selvisikin vaurioiden laajuus. Irti tuli otettua kardaani kokonaisuudessaan, kannatinpalkki ja tukilaakeri. Myös vaihdelaatikon tukipalkki, laatikko, asetelma / muut romut ja vauhtipyörä tuli irroiteltua. Kytkinvaijeri sai liitoa ja myös puolet putkistosta. Todennäköinen syy leviämiseen oli painelaakerin rikkoutuminen, joskin itse laakerin rikkoutuminen mahdollisesti johtui väljästä akselistosta / haarukasta joka kampesi laakeria vinoon ja tästä syystä kytkin tuntui todella jäykältä. Lopulta laakeri oli antanut periksi ja rikkoutuessaan rikkonut muutakin. Laakerista ei paljon ollut jäljellä.. Harmillista sikäli tuo rikkoutumisen syy koska teettää hieman lisäremppaa, toivotaan että varakoneessa / laatikko paketissa jonka noudan huomenna olisi ehjemmät akselit kytkinkopassa tai sitten parempi kuntoinen laatikko kokonaisuudessaan tempaista tilalle.
Vauhtipyörä oli jossain vaiheessa ottanut vähän lämpöä ja pientä pintahalkeamaa on havaittavissa, joten sekin vaihtunee jos vaihtovermeestä löytyy parempi. Ei sinällään tuo ole mikään ongelma, mutta sama on vaihdaltaa jos parempi sattuu löytymään. Tulee kerralla vaihdallettua aikamoinen kasa osia, mitä nyt äkkiä tulee mieleen niin ainakin: Vaihdelaatikko / kytkinkoppa, mahdollisesti vauhtipyörä, asetelma, levy, painelaakeri, silmälaakeri, kampiakselin stefa, perän stefa, kytkinvaijeri ja puolet putkistosta. Myös jäähdytys vesiletkut koneen takaa hanalle ja koneen eteen tulee uusittua kun niihin nyt pääsee helposti käsiksi.
Ensi viikon jälkeen olisi viikon rakennusloma jolloin auto olisi tarkoitus pistää nippuun ja jos aikaa jää niin myös alustaa / penkkejä sovitella paikoilleen. Loppuun vielä havainnollistava kuva laatikosta jossa merkityt A ja B kohdat ovat mahdollinen syy laakerin losahtamiseen ja akselilla näkyy jämä mitä laakerista oli jäljellä

Ei sikäli ihan hyvään aikaan losahti kun ajokausi on vasta alkamassa ja levyssäkin pintaa oli niin vähän, että kohta olisi niitit raapineet asetelmaa / vauhtipyörää..
