Onnittelut 144:lle omasta ennätyksestä uudella autolla
(tästä kun ottaa vittuilun pois jää jäljelle tyhjä ruutu)

Kiitoksia kovasti

Todellisuudessa oli aikamoinen voitto että oltiin edes paikalla, viimesen viikon tota keksintöä parsittiin aika hirmu paljon. Moottorinohjauksen kanssa oli ongelmaa ja moottori saatiin käymään ensimmäisen kerran perjantai iltapäivänä. Siitä eteenpäin oli hirveä urakka koota loppu auto, lopulta vähän puolenyön jälkeen saatiin työnnettyä auto ulos tallista ja hitsattua pihalla viimeiset hommat. Sit siinäkohtaa muistui että huohotinletkut ja säiliö puuttuu ni nekin tuli sitten tehtyä pihalla kamerakännykän valossa. Sit kun yö olikin aika viilee ni eihän se piru startannu ku sai soppaa liikaa. Parikertaa saatiin tulille mut trailerille ajaessa stumppasin sen ja ku akku oli loppu ni vedettiin sit ylös trailerille. Sillon huomas pientä kosteutta toisen polttoainepumpun painelinjassa, koska kello oli 02.30 päätin nukkua sen 3 tuntia ja katsoa kiikalassa sitten sitä.
Aamu alkoikin lupaavasti, työtä auton kanssa olis oman arvion kanssa kolme neljä tuntia ennen kun tarttee ees lämmityskäyttää, sit akku lataamaan polttoainepumpun lähtö uudelleen kiristäen alas trailerilta. Kappas auton avaimia ei löydy mistään, soitto kotiin varmistaa että nepä on kotona olohuoneen pöydällä. Rattilukko irroita, ja taas etenee. Siinä laittelin sitten laturin kiristysraudan yms muuta pientä. Lämmityskäytössä sitten huohotinlaatikon sauma hikoili öljyä joten sekin piti tilkitä, varikkoa kierteleen ja apuja kyseleen. Sit tuli todettua ettei windows 7 oikeen toimi säätökoneessa ja päätettiin ajaa vaan yks osakaasulähtö että nähdään et kori menee suoraan. Lähtö ajettiin, vielä rauhallisemmin kun oli suunniteltu kun kartat oli riittävän paljon mettässä, 28sec ja 65kmh

Positiivista oli että autolla on nyt ajettu, ei vuoda mitään ja periaatteessa kaikki toimii.
Loppuun pitää ihan erikseen kiittää Morjenzia ja O-PP:lle loppurutistuksesta, yksin ei olisi onnistunut auton saaminen valmiiksi!