Näinhän se tuppaa olemaan että kokonaisuus ratkaisee, mitään salatiedettähän viritys ei ole vaikka tarinat liikkuvat aina samat uudestaan muunneltuna.

Se taas mikä kenenkin mielestä on hyvä kokonaisuus, on mieltymysasia ja lähinnä korvien väli tulee onnelliseksi kun vihdoin on saanut kasaan sen täydellisen moottorin.
Jos nyt pysytään alkuperäisessä aiheessa ja alkuperäisiä perusosia muuntamalla sääntöjen, vaikkapa FIA.N luokitustodistuksen mukaan jolloin ovat vertauskelpoisia keskenään, niin minä kokoaisin aiemmista ekoista vinokoneista poiketen tässä tapauksessa ihan perusosista jos hyllyssä on kerran 230 lohko, 530 kansi ja muut hilut ja katsoisin että mitat ja muut specksit on kaikki kohdallaan ja tehtaan suositusten mukaiset.
Eli ainoastaan koneistus sovituksen vuoksi alkuperäistä osaa käyttäen.
Tulos olisi varmasti kutakuinkin kun nokkana on H, sama n 165BHP DIN joka lähtee original cupin moottorista.
