Eli eilen kävi näin että töissä ollessani kävin useammalla keikalla omalla autolla (firma maksaa kilsat

), kaikki toimi ihan ookoo siihen asti kunne töistä pitäisi lähtä. Käänsin virta-avainta, mutta auto ei lähtenyt käyntiin. Startti pyörittää iloisesti, mutta ei lupaa. Tarkistin tietysti kaikki sulakkeet ja ainakin sillä silmäyksellä mitään merkittävää sulaketta ei ollut palanut. Noh, virrat päälle ja vikakoodin lukuun. LED diagnostiikka antoi minulle vikakoodin 314 mikä on nokka-akselin asentotunnistin. Pitääkö tämä paikkansa vai voiko esim kampiakselin asentotunnistin rikki kuitenkin?? ( luin joskus että tälläistäkin olisi käynyt )
Olen myöskin kuullut sellaista huhua että jos nokka anturi menee rikki niin se hajoittaisi puolan samalla... Pitääkö tämä paikkansa???

Mutta kysyn teiltä viisaammat että miten kannattaa tästä eteenpäin lähtä liikkeelle? KAIKKI ideat otetaan lämpimästi vastaan!!
EDIT: Voiko antureita mitata jotenki mikä on ehjä ja mikä kuollut ja millaisia arvoja niiden tulisi näyttää?
