Itsellä on bleedattuna v70 -98 (moottori b5254t).
Siinä on laajakaista lamda kiinni, ei "lastua" ja n. 0.7 bar ahtoja. Ainakin ahtojen alkaessa nousta menee mielestäni liian laihalle. Eli esim. jos väännättää alle 2000rpm lamda jotain 1.2-1.25. Muutenkin tuntuu tyhmältä toi volvon softa, kun menee "rikkaan" puolelle vasta jossain yli 4500rpm tai kun nostaa kaasun, keski kierrosalueella lamda pyörii jossain 1.1 paikkeilla. Seokset menee melko lineaarisesti 1500rpm & lamda 1.25 -> 6000rpm & lamda 0.9.
Edellä mainitut lukemat kaasu pohjassa, mun autossa. En tiedä miten muissa volvoissa, mutta voisi kuvitella että suht samalla tavalla toimii.
Kestävyyttä tollaselle viritykselle en osaa arvella, mutta oon nyt ite ajellu noin 10tkm tolla setupilla ja vielä ei ole tullut oireita. En kuitenkaan suosittele kellekään, eli omalla vastuulla.
Suosittelisin sulle uudelleen ohjelmointia, olettaen että softa toimii samalla tavalla. Saisit varmaan oikeilla seoksilla enemmän tehoa, kuin pelkällä ahtojen nostolla ja normiajossa varmaan putois kulutus, eikä se kestävyyskään varmaan niin kärsis.
En osaaa sanoa miten bleedauksen käyttäminen ahtojen nostoon vaikuttaa kestoon tai muuhun. Mutta jos se on ennen sua ollut jollain joka on viritellyt tai ehkä muutenkin, voisi olla hyvä kattoa se hukkiksen tangon säätö. Itsellä oli ihan poskellaan, hukkiksen letku nollessa irti nosti ahdot 0.8bar asti, kunnes pakopaine avasi hukkaportin. Säädin sen tangon sitten kuntoon, niin rupesi ahdot nousemaan nopeammin, mutta kuten tossa ylempänä on noista seoksista, niin ainakin mulla vetää laihalle niillä pikku kierrosten ahdoilla.