RallyBaron  Samppasport

lämmityslaitteen kenno

• 5 Vastauksia
  • 4778 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa belarus

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
lämmityslaitteen kenno
« : 04.09.2012, 12:58:35 »
Volvo v70-04 2.5t onko lämppärin kennon vaihto paha homma ::)

Poissa belarus

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
Vs: lämmityslaitteen kenno
« Vastaus #1 : 05.09.2012, 19:16:41 »
Volvo v70-04 2.5t onko lämppärin kennon vaihto paha homma ::)
  Ei taida kenno tulla ulos jos ei rattiakselia irroita ::)

Poissa katemake

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #2 : 05.09.2012, 20:13:01 »
Eikös tuossa betseenimallissa ole samanlainen systeemi kuin diisselissäkin? Kyllä se kenno sieltä irti lähtee ilman että rattiakselia irroittaa, pitänee olla pikkuisen akrobaatti että onnistuu. Kannattaa ostaa heti uudet lukkosokat joilla putket ovat kennossa kiinni, helpottaa asentamista melkoisesti. Tarkempia purku/kasausohjeita löytyy haun avulla, tais olla vielä kuviakin.

Poissa belarus

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #3 : 08.09.2012, 09:06:13 »
Eikös tuossa betseenimallissa ole samanlainen systeemi kuin diisselissäkin? Kyllä se kenno sieltä irti lähtee ilman että rattiakselia irroittaa, pitänee olla pikkuisen akrobaatti että onnistuu. Kannattaa ostaa heti uudet lukkosokat joilla putket ovat kennossa kiinni, helpottaa asentamista melkoisesti. Tarkempia purku/kasausohjeita löytyy haun avulla, tais olla vielä kuviakin.
  Putkien o renkaan vaihtoon löytyy ohje kennon vaihtoon ei ole löytynyt?

Poissa katemake

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #4 : 10.09.2012, 08:28:55 »
Muuten ihan niinkuin tuossa ohjeessa luki, löytyy FAQ:sta, mutta ota kennoa pitävä torx ruuvi irti. Nyt varovasti vedät kennoa ulos, putkia joudut pikkuisen siirtelemään mutta ole varovainen. Jos auto automaattilootalla, niin joudut ottamaan pois myös jarruvalokytkimen, löytyy helposti polkimien luota, muuten kenno ei mahdu pois. Tosiaan kannattaa samalla vaihtaa nuo O-renkaat ja kiinnitysklipsit. Kyllä siinä jonkinmoinen akrobaatti saa olla mutta itse olen vaihtanut kennon kahteen diesel volvoon v70.

Poissa belarus

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #5 : 10.09.2012, 20:51:08 »
Muuten ihan niinkuin tuossa ohjeessa luki, löytyy FAQ:sta, mutta ota kennoa pitävä torx ruuvi irti. Nyt varovasti vedät kennoa ulos, putkia joudut pikkuisen siirtelemään mutta ole varovainen. Jos auto automaattilootalla, niin joudut ottamaan pois myös jarruvalokytkimen, löytyy helposti polkimien luota, muuten kenno ei mahdu pois. Tosiaan kannattaa samalla vaihtaa nuo O-renkaat ja kiinnitysklipsit. Kyllä siinä jonkinmoinen akrobaatti saa olla mutta itse olen vaihtanut kennon kahteen diesel volvoon v70.
   Kiitoksia hyvästä ohjeesta ei se kenno paljon vuoda sen verran että nestee haju tulee täytyy aloittaa homma 8)

Samppasport  Futurez