No niin, vanneasiaa. Tosin mun ei tarvitse vaivata teitä millään vannekyselyillä eikä ehdotuksilla, kun vannemalli on jo valittu.

Iihanat käännetyt peltivanteet. Kiitokset mistalle, jolta sain vanteenkääntäjän tiedot ja suuskiitokset itse kääntäjälle eli
Esa-Pekka työstä. Hiekkapuhallus, maalia päälle ja komistukset ovat valmiina. Vanteen koko on 6,5"*16" ja vanteet ovat
peräisin etuveto Volvosta. Vannetta ei levitetty, niin ei tartte hankkia mitään leveämpää kumia. Renkaan leveys tulee olemaan
195 tai 205. Onko tuo 205 leveä kumi jo liian pulska tuolle vanteelle? Kumin profiili tulee varmaan olemaan 55 tai 60. Mitään
kuminauhoja en edes ajattele vaihtoehtona. Ei ne oikein tällaiseen vanhukseen sovi

Mikä vanteen väriksi? Normi vannehopea ei olisi hassumpi, ainakin valokuvissa näkemäni ovat olleet ihan OK.
Toisaaltaan joku metallinharmaakin voisi olla hyvä. Mielipiteitä, kiitos.
Sitten olisi tarkoitus laittaa sellaiset "teevadit" vanteen keskiön peitteeksi. Löytyisi jo valmiina. Yksi pikku pulma tuli
vastaan. Etuvetovanne peittää taka-akselin navassa olevan uran, mihin kapseleiden kiinnikkeiden pitäisi tarttua pitääkseen
kapselin paikoillaan. Tuo ura näkyy alla olevassa kuvassa, joka on takavetovanne. Toinen kuva on sitten se käännetty peltivanne
(eli etuvetovanne) ja uraa ei enään näykkään. Selviäisiköhän ongelmasta sorvin avulla?

