Olen kuullut, että jokaiseen Bi-fuelin huoltoon kuuluu jokin kaasusuodattimen "vesitys", siis kosteudenpoisto, tms. Oletko koska tehnyt. Käsittääkseni kosteus kaasusysteemissä on se joka eniten aiheuttaa ongelmia ja ne sytytystulpat(jotka olet vaihtanut). Itse en ole vielä nähnyt miten ko. suodatin siivotaan kosteudesta pois, mutta muistaakseni jostakin kuulin, että ensin on ajettava kaasut pois tankista, sitten kaasusysteemin sulake irti ja sitten varovasti aukaistava ko. suodatin kaasusäiliöiden läheltä suojalevyjen yläpuolelta(tai aukaistava jokin pohjaproppu ko. suodattimesta). Kuten sanoin, en ole itse sitä hommaa nähnyt, nin en tiedä tarkalleen, miten se tapahtuu. Olikohan niin, että joskus noin 80tkm välein kaasusuodatin on vaihdettava... Ihmetyttää, että ei käynnisty kunnolla juuri bensalla millä käynnistyy ensin ennen kaasulle siirtymistä

Luulisi silloin, että bensan kanssa on ongelmia, ei kaasun. Ominaisuus se ei ole, koska mulla on saman verran ajettu ja se starttaa heti hyvin bensalla ja siirtyy kaasulle nopeasti ilman ongelmia. Jos et muuta konstia löydä, ota yhteyttä Oragas nimiseen firmaan Hesassa. Niillä on kovasti kokemusta noista jutuista.