T6 olisi muuten hyvä vaihtoehto valmiiksi ahdetuksi paketiksi, mutta siinäkin vaan menee vakioteho jo yli siitä mitä 960 koriin saa laittaa.
Helpoin tapa saada kutonen ahdettuna pellin alle on käyttää 200 tai 700 koria
(tai niitä erittäin harvoja 900-sarjalaisia jotka eivät ole vähäpäästöisiä) ja vastaavasti helpoin tapa saada 960 pellin alle ahdettu kone on käyttää edellä mainittua 2,3l turboa. Jos haluaa kutosta piristää, niin vaparina voi vähän touhuta. Kanavien kevyt porttaus, paremmat seetit ja hyvä peltipakosarja, muttei sillä vielä kuuhun mennä.
Ja mitä tulee käytettävissä olevaan huipputehoon, niin eihän sitä käytetä jatkuvasti. Sen takia on ahtopaineensäätö keksitty, että käytetään isompaa tehoa siellä missä voi
