Käyttis BMW meni kaupaksi ja nettiautoa selattiin ahkeraan ärrien kohalta. Ja tämä kyseinen kohtuu edullinen yksilö pisti silmään, ainoa että oli vähän kaukana.
Tuli sitten hötsi ja tuli vietettyä viikonloppu oulussa, lauantaina laitoin myyjälle viestiä josko tulisi näyttämään autoa ouluun. Lopulta sovittiin että nähdään sunnuntaina kemissä.
Tuli sunnuntai aamu ja lastattiin 90 audi täyteen krapulaisia ihmisiä ja päräytettiin kemiin. Hetki odottelua ja ärrä kaartoi parkkipaikalle, ensi reaktio oli lähinnä että "ei muoviämpäri" hienosti myyntifiksattu maalipinta oli täynnä holoja auringon valossa. Lopulta siinä sitten potkittiin hetki renkaita ja vaikka hinta ei juuri tippunut tarttui ärrä matkaan. Hyvin pelasi kotimatkan vaikka kurvailtiin vielä haaparannan kautta.
Seuraavana aamuna tuli töihin lähtö ja oli tuskainen viikko etelässä kun sormet syyhysi ärrän kimppuun.
Nyt kun lähemmin tullut tutkittua ei juuri isompia ylläreitä onneksi ole löytynyt. Iloisin ehkä se että "tää on ollu aiemmin kolmekymppisellä sähkömiehellä, että ei juurikaan edes poljettu" näin kertoi siis myyjä.
Ensimmäisenä löytyi joku vahvistimelle viritetty paukkulanka joka oli kiinni akussa ja toinen pää peräkontin verhoilujen alla luonnollisesti johdon pää kuorittuna, siinä vaiheessa haiskahti ne sähkäri puheet.... Mutta mankkaa vaihtaessa löysin lisämittarien takaa
tälläisen johtohässäkän, ei ollut enää epäilystäkään etteikö tämä auto ole ollut sähkärillä, johdot liitetty näppärästi WIGO:illa

Ja öljynpainemittari ei tosiaan toiminut

Mutta kaikenkaikkiaan koko rahan arvoinen peli eikä pahasti pilalle rokattu. Volvo guard 2 häly löytyy ja sen rinnalle jostain syystä asennettu jälkiasenteinen keskuslukko joka ei aina pelaa.
To do listalla seuraavaa:
-Tukivarsi jumppaa, vetelee kiihdyttäessä todella paljon
-FK:n alustasarjan korvaaminen jollain järkevämmällä
-Ilmastoinnin täyttö ja todennäköisesti vuotojen korjaus
-Täristää jarruttaessa
-Orkkis häly ja keskuslukko toimintakuntoon
-Ohjaustehostajan öljyä vuotaa jostain, onko jotain tiettyä paikkaa mistä alkaa tippumaan?
-Maalipinnan kunnostus
-Sitten jotain höpöhöpö tuning juttuja joskus ruutumaskia yms.
-Apparin oven sarana paukkuu, näyttäisi olevan koko pilari halki. tyyppivika?
"Joku pieni lastu" pitäisi olla, onko näissä ohjelmoitava purkki vai samalla tavalla vaihdettava lastu kuten vanhemmissa turbo volvoissa? Paljonko on ahtopaineet vakiona, nyt ahtaa vakiomittarin asteikon "yli" niin ei uskalla polkea kauheasti kun ei ole seoksista tietoa, MTX-L on kyllä jo tilauksessa. Orkkis ilmanputsarikotelon kansi on korvattu kartiosuodattimella joten jos joltain löytyy alkuperäinen kotelo niin olisin kiinnostunut ostamaan.
Kuvia
täälläNiin ja nuo kromitetut rekisterikilven aluset lähtee ensiviikolla kun uudet kilvet tulee
