Päivitetään lisätietoja tähän ketjuun. Monet varmastikin ovat selvittäneet saman asian kuitenkaan tänne ilmoittamatta.
Muutama viikko sitten vaihdoin Volvooni virranjakajan kannen ja pyörijän. Olivat siis todella luokattomassa kunnossa.
Samalla siinä ajattelin mittailla resistanssiarvot myös sytytystulpanjohdoista. Tästä ketjusta löytyi hyviä referenssiarvoja,
joihin vertailla. Tulos oli kolmella pisimmällä johdolla jotain täysin muuta kuin ketjussa mainitut arvot ja lyhyimmistä kahdesta johdosta ei tullut yleismittariin arvoja ollenkaan.

Ainoa "kunnossa" oleva johto oli puolan johto.
Johtosarja oli siis täysin palvellut, vaikka kone kävi lähes tasaisesti ja meni katsastuksesta vajaa kuukausi
sitten läpi ilman sanan säilää.
Tästä ketjusta löytyikin jo tietoa, että mister-auton "orkkis" Bougicord johtosarja ei sitten passaa.
Omasta, vanhasta johtosarjasta löytyi myös numerosarja 12.232 (löytyi tulpan hatun varresta) ja pienellä tutkimustyöllä selvisi, että Volvon osanumerolla 9135700 saa sopivan sytytysjohtosarjan 20-venttiilisiin autoihin ja 9135701 nähtävästi 10-venttiilisiin autoihin. Volvon 9135700 vastaa Bougicordin osanumeroa 6468 ja 9135701 vastaa taas Bougicordin 6469 osanumeroa. 9135700 sarjan hatut ovat matalempia verrattuna rinnakkain 9135701 sarjaan.
Vaikuttaisi kovasti siltä, että joillain tavarantoimittajalla menneet sopivuudet sekaisin tämän tuotteen kohdalla tai jotain...
Täytyy kiittää osamies.fi erittäin nopeaa ja joustavaa asiakaspalvelua. Tilasivat varauksetta firman lukuun kummatkin johtosarjat vain sen vuoksi, että päästiin selville mitä numerosarjoja johtosarjoista löytyy. Kaiken lisäksi vielä edullisin vaihtoehto mitä netistä löytyi pikaisella etsinnällä.
Uusi johtosarja on nyt asennettu paikoilleen ja hyvin rokkaa edelleen
