Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Black Widow's 240 24V

  • 379 Vastauksia
  • 132650 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa VT86

  • Hallituksen varapj
  • Administrator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 3436
  • Accidental Motorsport - Koska voin
Vs: Black Widow's 240 16VT
« Vastaus #135 : 11.12.2012, 09:48:13 »
my opinnion is... Vai miten se menikään, blogi juttu on loistava. selkeä helppolukuinen, kuvat oikeilla paikoilla, ei siinä etteikö taitava kirjoittaja foorumilla saisi selkeää threadia luettavaksi kuvien kera, valitettavasti näin harvoin on. mut Mikä tässä on pointtina, on se että uskaltaa olla erillainen ja erottua massasta omalla tyylillään. Kiitos ja anteeksi :)

-TjjR

Komppaan, koska nämä kommentit ja kysymykset eivät ole sotkemassa blogia. Eli kaikki mikä tapahtuu autolla ja vain autolle on helposti luettavissa blogista. Tosin tännekkin puolelle kannattaa laittaa juttua niiltä osin joissa on ongelmia ja ongelmiin ratkaisuja  :)
MB 200DTIC==> w201==> 2xN14==> Toledo TDI==> Leon 1,8t 20vt TS4 "CupraR" + Saab 900NG Turbo 306 2.0 16v + 306Gti-6 +V60 '14.5 => Mondeo 4x4 '18 => Octavia RS 4x4 '19 => Bmw 225XE
Suzuki GS450 ==> Honda CBR900RR+Solifer SM+Suzuki GT125 + BMW F900R '22

Miksi? - Koska voin!

Poissa Black Widow

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 247
  • General BW
Vs: Black Widow's 240 16VT
« Vastaus #136 : 12.12.2012, 14:54:15 »
my opinnion is... Vai miten se menikään, blogi juttu on loistava. selkeä helppolukuinen, kuvat oikeilla paikoilla, ei siinä etteikö taitava kirjoittaja foorumilla saisi selkeää threadia luettavaksi kuvien kera, valitettavasti näin harvoin on. mut Mikä tässä on pointtina, on se että uskaltaa olla erillainen ja erottua massasta omalla tyylillään. Kiitos ja anteeksi :)

-TjjR

Komppaan, koska nämä kommentit ja kysymykset eivät ole sotkemassa blogia. Eli kaikki mikä tapahtuu autolla ja vain autolle on helposti luettavissa blogista. Tosin tännekkin puolelle kannattaa laittaa juttua niiltä osin joissa on ongelmia ja ongelmiin ratkaisuja  :)

Notta tämähän vetää ihan hiljaiseksi :D Perus suomalaiseen luonteeseen kuuluu, että palautetta annetaan vain jos se on negatiivista. Jos kaikki on kunnossa, niin silloin ollaan hissun kissun ;) Näin siis karkeasti yleensä, eli kiitosta teille, kun "erotutte massasta"  :)

Ja kyllähän samalla taktiikalla saa threadin blogimaiseksi, eli käy muokkailemassa aikaisempia viestejä sitä mukaan kun tekee töitä eteenpäin. Mutta siinäkin tulisi eteen sama ongelma, että pitäisi selata threadiä edes takas  :)


-GBW

Poissa Black Widow

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 247
  • General BW
Vs: Black Widow's 240 16VT
« Vastaus #137 : 20.12.2012, 21:51:29 »
HYVÄÄ JOULUA, BLOGI PALAA ENSI VUONNA!!  :hello:



TOIVOTTAA G.B.W

Poissa Black Widow

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 247
  • General BW
Vs: Black Widow's 240 16VT
« Vastaus #138 : 10.01.2013, 11:22:00 »
Terve taas!!

Joulut vietetty ja uusi vuosi toivotettu tervetulleeksi taas ja on aika aloittaa taas blogin ja tämän ketjun päivittely!

Tällä kertaa on kokeiltu äänieristelevyjen irrttoittelua kylmän avulla:




Homma jatkuu lähempänä kesää, se tuli selväksi!  :D

Nämä löytyvät osiosta LISÄÄ KORITÖITÄ

Piakkoin pitäisi päästä taas puhaltelemaan osia puhtaiksi, ja kohteina ovat nuo irroitetut alustan osat.


GBW
« Viimeksi muokattu: 10.01.2013, 11:25:52 kirjoittanut Black Widow »

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Black Widow's 240 16VT
« Vastaus #139 : 10.01.2013, 23:46:07 »
En tiedä toimiiiko tähän, mutta ainakin alustamassat lähtee bensiinillä. Ja muistaakseni olen käyttänyt myös noiden bitumimattojen irroitteluun. Massavasara (=rekyylitön vasara) + ohut ja taipuisa lasta osoittautui perinteistä puutalttaa paremmaksi.

Poissa Likonen

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1035
    • Lateo.kuvat.fi
Vs: Black Widow's 240 16VT
« Vastaus #140 : 11.01.2013, 00:27:50 »
Kuumailmapuhallin ja lasta niin lähtee että soi. Njeta problem
Vw Amarok DC BiTdi 4motion -13. Käyttis
240 GL -86 8V .Turpoprokkis

Poissa Black Widow

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 247
  • General BW
Vs: Black Widow's 240 16VT
« Vastaus #141 : 12.01.2013, 01:49:13 »
Kuumailmapuhallin ja lasta niin lähtee että soi. Njeta problem

Kyllä näin on! Siihen tulokseen tulinkin lopulta! Halusin kokeilla miten tuo kylmätekniikka toimii ja sanon sen nyt kaikille: älkää yrittäkö, turhan vaikeaa, kun vertaa kuumailmapuhallin taktiikkaan. hetken lämmitys ja eristelevy irtoaa kuin mora Mannesta.
(huom. iso alkukirjain, ei razismi)  ;)
« Viimeksi muokattu: 12.01.2013, 01:54:24 kirjoittanut Black Widow »

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2074
  • -Team Karvavako Racing-
Vs: Black Widow's 240 16VT
« Vastaus #142 : 12.01.2013, 02:02:43 »
Vähän niinkuin maahanmuuttajia ei saa kutsua mamuiksi, koska razismi.. :idiot2: :idiot2:

Mutta asiaan, hyvä siitä tulee  ;)
144
145
945
855

Poissa Black Widow

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 247
  • General BW
Vs: Black Widow's 240 16VT
« Vastaus #143 : 15.01.2013, 19:44:31 »
Blogissa taas tapahtuu ALATUKIVARRET sekä TAKA-AKSELI-osastolla:

Taka-akseliosastoon lisätty vain nämä kuvat tällä kertaa:




Alatukkivarret-osastoon lisätty hieman enemmän, mutta tässä pari kuvatusta:





ja lisätty ILMANOTTO -osio:



Lisää puhallushommia huomenna taas!  :)


GBW

Poissa Justus

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2500
  • C70 T5, XC70 OR 2,5T, V70 Classic 2,4 & 960 B6304
Vs: Black Widow's 240 16VT
« Vastaus #144 : 15.01.2013, 21:45:32 »
Mitä se ei toivottu muvilirpake kaasuläpän toiminnassa aiheuttaa?

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: Black Widow's 240 16VT
« Vastaus #145 : 15.01.2013, 22:09:17 »
Mitä se ei toivottu muvilirpake kaasuläpän toiminnassa aiheuttaa?
Helpottaa ajoa pienellä läpän avauksella. Ei ole niin herkkä kun pienellä avauksella ilma menee vaan läpän toiselta puolelta ja toiselta puolen tuo pakeliitti möykky pitää raon vielä kiinni.

Oisit ottanu läpän numerolla 1271886 niin on vähän vielä isompi kuin tuo vitoskoneen läppä.
« Viimeksi muokattu: 15.01.2013, 22:14:04 kirjoittanut Juke-Maza »

Poissa tukse

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 156
  • www.vrcf.fi
Vs: Black Widow's 240 16VT
« Vastaus #146 : 15.01.2013, 23:11:42 »
Joo kyllä pitää kehua tätä projektia ja sinun blogiasi aivan loistava juttu että joku jaksat ja viitsit tehdä tuota :) Aivan loistavaa, luin kaikki jutut alusta loppuun ja tykkäsin kovasti S* Tästä saa paljon vinkkejä, Kiitos! Jatka samaan malliin, jään seuraamaan innolla ;)
« Viimeksi muokattu: 15.01.2013, 23:13:58 kirjoittanut tukse »
Volvo 760 Turbo -90
ex Volvot: 242 DL -79, 240 SE -92, 940 Classic-97, 9450 Turbo -96

Poissa tukse

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 156
  • www.vrcf.fi
Vs: Black Widow's 240 16VT
« Vastaus #147 : 15.01.2013, 23:12:05 »
Mitäs vuosimallia tämä kysyinen traktori on?

E: sori tuplaposti
« Viimeksi muokattu: 15.01.2013, 23:15:18 kirjoittanut tukse »
Volvo 760 Turbo -90
ex Volvot: 242 DL -79, 240 SE -92, 940 Classic-97, 9450 Turbo -96

Poissa Black Widow

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 247
  • General BW
Vs: Black Widow's 240 16VT
« Vastaus #148 : 16.01.2013, 11:06:53 »
Helpottaa ajoa pienellä läpän avauksella. Ei ole niin herkkä kun pienellä avauksella ilma menee vaan läpän toiselta puolelta ja toiselta puolen tuo pakeliitti möykky pitää raon vielä kiinni.

Oisit ottanu läpän numerolla 1271886 niin on vähän vielä isompi kuin tuo vitoskoneen läppä.

Hyvään vastaukseen vielä kuva:

Laitoin osanumeron korvan taakse jatkoa varten!

Joo kyllä pitää kehua tätä projektia ja sinun blogiasi aivan loistava juttu että joku jaksat ja viitsit tehdä tuota :) Aivan loistavaa, luin kaikki jutut alusta loppuun ja tykkäsin kovasti S* Tästä saa paljon vinkkejä, Kiitos! Jatka samaan malliin, jään seuraamaan innolla ;)

Mainiota että blogi tekee tehtäväänsä, eli antaa vinkkejä ja tietoa!  :) raktori on vuosimallia -91  Ja yritän tehdä homman loppuun samalla tarkkuudella kun tähänkin mennessä! Meinaa välillä työn huumassa unohtua raportointi!!

Poissa Black Widow

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 247
  • General BW
Vs: Black Widow's 240 16VT
« Vastaus #149 : 16.01.2013, 12:31:08 »
Blogia pikkuisen siistitty, eli TAKA-AKSELI -osiosta siirretty iskareihin liittyvä materiaali uuteen osioon TAKAISKUNVAIMENTIMET. Ja sinne lisätty vielä uutena nämä kuvat





Niin jouset varmastikin uusitaan, mutta katsotaan mitä noista vanhoista syntyy  :)


GBW

 

Proturbo  Autodiagnoosi