Joudun käyttämään 4-5 kerrtaista voimaa polkimen painamiseen normaaliin verrattuna. Jarrunesteen pinta on lähes max-tasossa. Järjestelmässä ei ole vuoto, eli poljin ei painu normaalia alemmaksi. Absit toimii, mutta tosiaan joutuu runttaamaan poljinta aika kovin.
Sen tehostimen sisällä on kaksi kumikalvoa. Moottorin puoleinen kalvo on ehkä puhki.
D5:ssa on sellainen lähes tyyppiviaksi luonnehdittava ominaisuus että tehostimeen pääsee hiukan moottoriöljyä alipainepumpusta. Alipainepumpulta on varsin suora letkunpätkä tehostimelle ja pumpusta kulkeutuu vähitellen moottoriöljyä tehostimeen. Öljy jää tehostimen pohjalle ja pehmentää kumikalvon. Vika olisi helposti estettävissä esim metrin mittaisella letkulla joka kiertää sopivasti yläkautta niin että öljy valuu takaisin pumppuun. Bensiinimoottoreilla olevissa autoissa ei tuota ongelmaa ole.
Varsinkin bensavehkeen purkuosa on ihan ok kunhan osanumero täsmää. Osa vaihtuu 2005 erilaiseksi kun tulee joku jarruvoima-anturi lisäksi. Vaihto-operaatio tuossa on se ahdistavin osuus, kun kojelaudan alta joutuu ruuvaamaan 4 kpl puolittain jumissa olevia muttereita

.
Edit: muokkaampa senverran ettei noita nyt niin paljon ole hajoillut. Jostain enemmänajetuista olisi hyvä testailla jarrua katsastuksen tyyliin, ettei tule yllättäviä tilanteita.