Hojo arvon kerholaiset!
Mulla olisi ton oman Volvon kanssa vähän mystinen ongelma. Sopii tähän topicciin koska samanlaisia oireita on havaittavissa.

B230ET penta.
Elikkä auto rupesi viikko sitten temppuilemaan siten että ei ota kierroksia yhtään enempää kuin 2500rpm, rupeaa rötäämään heti. Ja jos ahdolle polettaa (nämä testit tehty auton ollessa hallissa paikallaan) niin rupeaa paukkumaan ihan kunnolla ja ampuu putkeen n. 30cm pituista ketunhäntää..
Tänään sit löydetty pieni johtolanka josta joku teistä saattaisi tietää mistä johtuu.. Itseltä loppuu ideat kesken.

Eli ajotuslampulla katottu sytkä, 1 ja 4 pytystä häviää totaalisesti kipinä kun rupeaa paukkumaan.. Mistähän johtuisi?
Tsekattua:
-IMM
-Jako
-Molemmat bensapumput
-Bensanpaineet (2bar joutokäynnillä) Onko liian vähän? Kaverin autosta mitattiin kanssa (B200et) paineet, samat lukemat tyhjäkäynnillä.. Kun koskee kaasuun niin nousee 2,5bar:iin.
-Sytkä+johdot+virranjakajan kansi
-Uudet tulpat
-Puristukset 8bar joka pytyssä
-Ecu
-Sytkäpääte
-Suuttimien etuvastus
-Ahto ja alipainevuodot
-Sulakkeet
-Puola
Auto käy hienosti tyhjäkäyntiä ja muuten mutta hetikun kierroksia nostaa edes pintakaasulla sinne 2500rpm paikkeille niin tulee ongelmia. Ja tämäkin vika tuli aivan yhtäkkiä. Toimi hienosti ennen tätä. Ahtopaine n. 1.3bar. Ei hukkaa nesteitä, ei tee jäähdytysjärjestelmään ylimääräistä painetta, ei pöllyttele mitään. Apu olisi tarpeen!

Pahoittelut mahdollisesti sekavasta tekstistä!
