0
0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
Jos vie auton merkkihuoltoon niin kieltää moottorin ohjainlaitteen päivityksen.
No jääkö siinä jostain tärkeästä paitsi?
Ei mulla ainakaan katsastukseen ollu ongelmia.
Riippuu miltä kantilta katsoo. Tuo sinunkin autosi on 7 vuotta vanha, niin hyvin suurella todennäköisyydellä merkittävät päivitykset on siihen jo tehty. Jos noiden päivitysten kannalta tahtoo pelata varman päälle, niin vie auton vaikka Essential -huoltoon, jossa vaihtavat öljyt ja suodattimen sekä päivittävät kaikkien yksiköiden softat tuoreimpaan versioon. Tämän jälkeen voisi ainakin hyvillä mielin viedä auton ohjelmointiin.
Ota Rica softa ja siihen se iSoftloader (iCarsoftloader?). No oli nimi mikä hyvänsä niin kyseessä purkki johon tallentuu auton softa (vai tallentuuko pilveen?). No tallentuipa mihin hyvänsä niin kuiteski tallentuu ja voit palauttaa autoon alkuperäisen softan käden käänteessä ennenkuin viet huoltoon, myyt auton yms yms. Voit myös samaan tapaan palauttaa autoon takaisin sen virisoftan. Rican softiin kuuluu myös mahdollisuus pöivittää alempiin tehoversioihin eli jos ostat stage II niin voit vaikka talven ajaksi laittaa stage I.
Tuon takia just Rica oliski ykkösvaihtoehto mut ite asun Oulun lähellä ja pitäs Espooseen ajella tuon takia.. Toki jos olis käyntiä sielläpäin niin onnistus samalla mut eipä hirveesti tule siellä käytyä.
Miksi pitäisi Espooseen ajella?
Käsittääkseni Oulussa ei ole toimipaikkaa.. Ja eikös tuo vaadi pin-koodin että pääsee ecuun sisään?
Tilaat kapulan ohjelmalla itsellesi.
Juuri niin. Homman voi tehdä ihan itsekin ja ilmeisesti täysin turvallisesti.Softahan ei sit ole räätälöity juuri sinun yksilöllesi (yksilöissähän aina vähän eroa), ei ilmeisesti vaikuta laatikon toimintaan(?) eikä kai puserra kaikkia mahdollisia kilowatteja moottorista. Mutta jos otat stage II niin kyllä lähtee..
Noissa on myös laatikkoon tehty muutoksia joka stagessa.