Samppasport  Futurez

850 2.5 20V vm-94 imusarjan läppien ohjaus-solenoidi/magneettiventtiili...

  • 0 Vastauksia
  • 1909 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Axu85

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1057
  • Mitä pienempi vika, sitä suurempi leka.
Mahtaako se aiheuttaa vikakoodin puuttumisesta ja minkälainen se solenoidi on (kuva olisi hyvä)?
Minne sen johto menee? ohjausboksille suoraan vai kiertääkö se sulakerasian johtosarjan kautta?

Ohjausyksikössä sen johto on B-puoli ja 8-nasta jonka pitäisi kiertää sytytyspuolan releen kautta ja tulla 3-nastasta ulos.
johdon väri on sininen-punainen.

joutokäynnissä johdossa olisi 0.4V, sytytysvirta kytkettynä tai kiihdyttäessä akunjännite.

Jos jätän sen pois niin ainoa haitta jonka se aiheuttaisi olisi maksimaalisen väännön tulevan myöhemmällä kierrosluvulla kuin alunperin on ilmoitettu.
Tehoihin/päästöihin se ei kumminkaan vaikuta mitenkään...

Olisi hyvä jos joku voisi kokeilla aiheutuuko siitä vikakoodi vai ei.
« Viimeksi muokattu: 09.10.2012, 22:49:28 kirjoittanut Axu85 »
Nykyiset:V70 mk2 -04 D5 (Man.)
Ex:744 2,4 TD (Aut.) -91,  C70 2.3 T5 (Aut.) -98, ja 855 (Man.) -95  (Moottori swap B5254FS).

 

RallyBaron  Samppasport