No jos vaihteisto on oikein tukipalkissa keskeltä (eli palkki vaakasuorassa), se määrää kyllä sen moottorin sivukaltevuuden myös. Vaihteisto on silloin pystysuorassa, On muuten normaali vinokonekaltevuus. Tuo M45 laatikko ei ole ollut kyllä moottorinsuunittelijan piirrustuslaudalla mukana, mutta M47:aa sinne on 700-korissa kotona asenneltu. Eri asia on sitten onko se järkevää. Moottorin tyynyjen "kovuus" on määritelty tasapainoakseleita silmälläpitäen ja jos se "jätetään pois" niiden pitäisi olla kovempaa laatua värinäongelmien takia. Shore-kovuutta en tiedä. Värinä alkaa niillä vakiokumeilla tuosta 4000 r/min jos tasapainoakselit ovat "ilman hihnaa". Jos vaakaimukaasuttimet menevät pois vaaka-asennosta poikkisuunnassa, se teettää varmaan "imusarjatöitä"

- en tiedä onko valmiita olemassakaan

. Tuo 20 asteen kaltevuus tuntuisi olevan ehkä oikeaa lähempänä. Vinokoneesta minulla ei ole oikeastaan varmaa havaintoa, olisiko siinä imusarjan tiivistetasoa "vinossa"

- GLT:ssä se on kyllä "suora" (sylinterien sisusakseliin). Nuo imureikien porauksetkin taitavat muuten olla eri mallisia vinokoneessa ja GLT:ssä

.